نسل نهم پردازنده های Core اینتل

شش عضو جدید از نسل نهم پردازنده های Core اینتل معرفی شد

بعد از انتشار شایعات متعدد، سرانجام شش عضو جدید از نسل نهم پردازنده های Core اینتل در نمایشگاه فناوری CES 2018 معرفی شد. در ادامه، با نام و مشخصات پردازنده های جدید اینتل آشنا می‌شویم.

روز گذشته، گریگوری برایانت (Gregory Bryant) از شرکت اینتل طی کنفرانسی اختصاصی در نمایشگاه تکنولوژی لاس وگاس، اعضای جدید نسل نهم پردازنده های Core اینتل را معرفی کرد. اولین پردازنده از این سری قرار است با معماری “Coffee Lake Refresh”، فناوری 14 نانومتری و سوکت LGA1151 تولید و از اواخر ماه جاری میلادی (اواسط بهمن) روانه بازار شود.

از میان این شش پردازنده، اینتل فقط جزئیات Core i5-9400 را فاش کرده است؛ پردازنده‌ای قدرتمند با شش هسته / شش رشته و کلاک 2.90 گیگاهرتز که فرکانس آن در حالت بوست به 4.10 گیگاهرتز می‌رسد. این پردازنده همچنین با 9 مگابایت حافظه کش سطح 3 همراه خواهد شد. اینتل هنوز نام محصولات دیگر را فاش نکرده است، ولی ما حدس می‌زنیم در آینده، Core i3-9300 و Core i3-9350KF در کنار سه پردازنده دیگر Core i5-9600KF و Core i7-9700KF و Core i9-9900KF پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرند. در همین حال، برایانت اذعان داشت که از نیمه دوم 2019، نسخه موبایلی این پردازنده‌ها نیز ارائه خواهند شد. هرچند، باز هم جزئیات مربوط به این محصولات در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. تا برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس، احتمالا اطلاعات بسیاری در این زمینه منتشر می‌شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*