تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ

رونمایی از تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ در نمایشگاه CES 2019

تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ طی نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. ویژگی اصلی تلویزیون QLED جدید سامسونگ این است که می‌تواند (با استفاده از هوش مصنوعی) محتواهای عادی و دارای رزولوشن پایین را با کیفیت 8K نشان بدهد.

نمایشگاه CES 2019 همانند همیشه فرصت خوبی است تا سامسونگ از طریق معرفی تلویزیون‌های باکیفیت و باابهت گوناگون، چشم و دل کاربران را ببرد! در نمایشگاه امسال، غول کره‌ای سری Q900 که متشکل از چندین تلویزیون QLED است را همراه خود آورد. این سری متشکل از چندین تلویزیون‌ مجهز به رزولوشن 8K بوده و گل سرسبد آن‌ها تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ محسوب می‌شود.

تماشای هر نوع ویدیو در تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ

اگر برای نگهداری تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ فضای کافی در منزل ندارید، بد نیست بدانید مدل‌های 65 اینچی، 75 اینچی، 82 اینچی و 85 اینچی دارای رزولوشن و پنل یکسان نیز معرفی شده‌اند. در این محصولات از یک چیپ نه چندان جدید اما انقلابی استفاده می‌شود. ابن تراشه با تکیه بر هوش مصنوعی، بدون توجه به کیفیت اورجینال محتوای پخش شده، رزولوشن آن را تا 8K افزایش می‌دهد!

در حالت عادی، عملا امکان بهره بردن از کیفیت بالای تلویزیون‌های 8K فراهم نیست، چرا که تا امروز فیلم‌ها و ویدیوهای بسیار کمی در این وضوح تصویر ساخته شده‌اند، اما تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ می‌تواند فارغ از رزولوشن اصلی محتوا، وضوح آن را درخور تعداد پیکسل‌های خود افزایش بدهد! اگرچه بعید به نظر می‌رسد بتوان ویدیوهای اچ‌دی را درست به اندازه ویدیوهای 8K اورجینال، شفاف و واضح کرد، اما با توجه به در دسترس نبودن محتواهای دارای این رزولوشن بسیار بالا، ایده سامسونگ همچنان بسیار کاربردی و قابل قبول است.

تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ

با استفاده از یک سیستم راهنمای جهانی می‌توان به سادگی درون تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ به هر محتوایی دست پیدا کرد. در مدل‌های جدید، علاوه بر وجود آخرین نسخه دستیار مجازی اختصاصی سامسونگ بیکسبی، پشتیبانی از دستیارهای آمازون الکسا و گوگل اسیستنت نیز اضافه شده است. تلویزیون های هوشمند 2019 سامسونگ از اپل آیتونز و ایرپلی 2 نیز پشتیبانی می‌کنند.

سامسونگ تنها به ذکر زمان عرضه قابلیت استفاده از اپل آیتونز و ایرپلی 2 در بهار پیش رو بسنده کرد و اطلاعات بیشتری درباره زمان عرضه تلویزیو‌ن‌ها به خصوص قیمت آن‌ها در اختیارمان قرار نداد. مدل 85 اینچی سال گذشته این شرکت، 15 هزار دلار قیمت داشت. با توجه به آن، تا زمان اعلام قیمت محصولات جدید به صورت رسمی توسط شرکت سازنده، پیش‌بینی قیمت تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ را به شما می‌سپاریم.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چقدر تلویزیون داره

  2. آدم غرق تماشای کیفیت این اعجوبه میشه
    من خودم کیولد دارم و هیچ روشنایی و کیفیتی رو اندازه ی کیولد ندیدیم
    روشنایی و نمایش 100 درصد رنگ واقعی و عدم سوختگی نمایشگر و پیکسل فقط مختص کیولد به دلیل طراحی مختص اونه که هر پیکسل خودش رنگ نداره و صفحه ی کوانتوم دات مسئول این کاره و باعث شده که کیفیت کیولد یه سر و گردن که سهله،100 سر و گردن بالاتر از همه باشه
    دمت گرم سامسونگ