آینه هوشمند آرتمیس

آینه هوشمند آرتمیس با فناوری واقعیت افزوده، جادویی عمل می‌کند

شرکت CareOS، آینه هوشمند آرتمیس (Artemis) را در نمایشگاه CES 2019 معرفی کرد. این آینه هوشمند با واقعیت افزوده (AR) همراه بوده و می‌تواند امکانات جذاب و جادویی را به کاربر خود ارائه دهد.

در چند سال گذشته تعداد زیادی از آینه های هوشمند همانند محصول شرکت پاناسونیک که وضعیت پوست را تحلیل می‌کند، معرفی شده‌اند. شرکت CareOS قصد دارد با آینه هوشمند جدید خود، یک پلتفرم کامل برای استفاده در محیط خانه و سالن‌های زیبایی ایجاد کند.

این آینه از واقعیت افزوده برای انجام کارهایی همانند شبیه‌سازی رنگ موهای سر، قبل از آن که تصمیم شما برای رنگ کردن موهایتان نهایی شود، استفاده خواهد کرد تا بتواند در این رابطه مشاوره خوبی ارائه دهد.

آینه هوشمند آرتمیس (Artemis) علاوه بر تشخیص چهره می‌تواند قابلیت‌هایی همانند دستورات صوتی و رابط کاربری بدون لمس جهت جلوگیری از کثیف شدن آینه و تجسم 4 بعدی اجسام، به منظور گرفتن تصاویر 3 بعدی از چهره را در اختیار شما قرار دهد.

این آینه دارای قابلیت‌هایی برای کودکان است، در حقیقت با ترکیبی از هوش مصنوعی، تشخیص چهره و نورپردازی هوشمند در مسواک زدن صحیح کودکان موثر است؛ در صورتی که کودکان بتوانند کار موردنظر را صحیح انجام دهند، امتیاز خواهند گرفت.

یکی از ویژگی‌های مهم محصول جدید CareOS را می‌توان جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات پوست دانست؛ در صورتی که پوست شما دچار تغییرات و دگرگونی‌های خاصی شود، مسئله را اطلاع داده و می‌تواند بین شما و یک پزشک، ارتباط برقرار کند.

نیازی به نگرانی درباره افشا شدن وضعیت پوست شما نیست، آینه هوشمند آرتمیس به اندازه کافی هوشمند بوده تا بتواند چهره افراد مختلف را تشخیص دهد. هر شخص می‌تواند حساب کاربری خود را داشته باشد؛ در حقیقت هر کاربر امکان مشاهده تقویم، گوش دادن به رادیو و بررسی آب و هوا به صورت اختصاصی را دارد.

شما در حال حاضر نمی‌توانید این آینه هوشمند را خریداری کنید، اما شرکت CareOS امیدوار است تا این محصول به زودی جهت استفاده در محیط‌های خانگی و اداری به سراسر جهان ارسال شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینا واسه چی هست