سامسونگ گلکسی اس 10 Lite با تراشه اسنپدراگون 855 در گیک بنچ رویت شد

سامسونگ گلکسی اس 10 Lite با تراشه اسنپدراگون 855 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر شد. پیشتر تصور می‌کردیم در سامسونگ گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) از یک پردازنده ضعیف‌تر استفاده می‌شود.

اگرچه سامسونگ گلکسی اس 10 لایت از نظر تعداد سنسورهای دوربین اصلی، نحوه طراحی نمایشگر و چند ویژگی دیگر با دو مدل بالارده‌‌ی همین خانواده تفاوت خواهد داشت، اما قرار است از همان مغز متفکری که درون گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس وجود دارد قدرت بگیرد. به تازگی شاهد ظهور یک گوشی هوشمند دارای شماره مدل SM-G970U در گیک‌بنچ بوده‌ایم که به نسخه مخصوص بازارهای آمریکای سامسونگ گلکسی اس 10 Lite اشاره می‌کند.

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 10 Lite

سامسونگ گلکسی اس 10 لایت به تراشه اسنپدراگون 855 (با اسم کد Nile) مجهز شده و دارای 6 گیگابایت حافظه رم است. از نظر میزان حافظه نیز مدل لایت خانواده Galaxy S10 را دست کم گرفته بودیم، اما این گوشی از نظر حافظه اصلی، در حد و اندازه پرچمداران 2018 خواهد بود. پیشتر گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (نسخه اگزینوسی) را با همین میزان رم در بنچمارک آنتوتو دیده بودیم. البته طبق روال گذشته، احتمالا نسخه‌ یا نسخه‌هایی با حافظه اصلی بیشتر نیز برای مدل پلاس عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی اس 10 Lite

با وجود استفاده از تراشه پرچمدار 2019 کوالکام درون سامسونگ گلکسی اس 10 Lite، امتیاز آن در گیک‌بنچ چنگی به دل نزده و حول امتیازهای گوشی های مجهز به اسنپدراگون 845 قرار دارد. طبق اطلاعات جدید، سامسونگ گلکسی اس 10 Lite به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 پای عرضه خواهد شد.

قرار است گوشی های خانواده Galaxy S10، در روز بیستم فوریه () طی برگزاری یک رویداد Unpacked خاص معرفی شوند. تاکنون وجود سه عضو برای این خانواده (مدل پایه، مدل پلاس و مدل لایت) حتمی شده است و شایعات زیادی نیز درباره یک مدل 5G نیز شنیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوش بهش گذشته؟؟