یحچال فریزر هوشمند Family Hub

یخچال فریزر هوشمند Family Hub با رابط کاربری جدید، عملکرد شگفت‌انگیزی دارد

آپدیت جدیدی برای یخچال فریزر هوشمند Family Hub توسط سامسونگ ارائه شد. در این بخش قصد داریم به بررسی قابلیت‌های این یخچال هوشمند بپردازیم.

شرکت سامسونگ ویژگی‌های بیشتری به یخچال فریزر هوشمند Family Hub اضافه کرده است و اینطور که پیداست، این دستگاه از تمام مدل‌های قبلی، عملکرد هوشمندانه‌تری دارد. مدل 2019 میلادی یخچال فریز Family Hub دارای یک صفحه نمایش جدید است.

ویژگی‌های یخچال فریزر هوشمند Family Hub

شرکت سامسونگ اظهار داشته است که کاربران می‌توانند سوالات سخت را با زبان طبیعی خود مطرح کنند و پاسخ آن‌ها توسط Bixby طراحی شده است. کاربران یخچال فریزر جدید سامسونگ از طریق دستیار صوتی می‌توانند تنظیمات اجاق گاز را انجام دهند و حتی با اوبر (Uber) ارتباط برقرار کنند؛ دستیار صوتی Bixby اطلاعات مربوطه را از طریق صفحه نمایش یخچال Family Hub نشان می‌دهد.

اولین یخچال فریزر هوشمند Family Hub در سال 2016 توسط شرکت سامسونگ عرضه شد و امکان خرید از فروشگاه‌ها با صفحه لمسی و حتی کنترل سایر دستگاه‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار داد. این شرکت در سال 2017 میلادی و از طریق بروزرسانی سیستم عامل یخچال توانست برای تمام اعضای خانواده حساب کاربری ایجاد کند و حتی پیشنهاد قابلیت کنترل صوتی را هم ارائه داد.

در سال گذشته شاهد معرفی قابلیت دستیار صوتی Bixby برای سری سوم یخچال فریزر Family Hub بودیم که با اکوسیستم SmartThings ادغام شد. شرکت سامسونگ اعلام کرد که آپدیت‌های جدید به صورت خودکار برای مدل‌های اولیه یخچال هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :