گوشی جدید شیائومی

گوشی هوشمند جدید شیائومی با دوربین 48 مگاپیکسل در آینده نزدیک معرفی می‌شود

شرکت شیائومی به زودی قصد دارد گوشی جدیدی با سنسور دوربین 48 مگاپیکسل معرفی کند. در این بخش قصد داریم تصاویر و اطلاعات منتشرشده گوشی هوشمند جدید شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم.

شرکت شیائومی در هفته گذشته محصولات سری ردمی (Redmi) را مقرون به صرفه دانست و اعلام کرد که همانند آنر برای هواوی، به یک نام تجاری مستقل تبدیل خواهد شد. اولین گوشی هوشمند ردمی پس از این اعلامیه در روز پنجشنبه معرفی شد و پیشبینی‌های زیادی درباره آن شکل گرفت.

اگر چه به لطف مدیران شیائومی، تصاویری از گوشی هوشمند جدید ردمی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، اما آن‌ها تیزرهای بیشتری را منتشر کردند. آخرین تیزر در توییتر توسط Donovan Sung، سخنگوی جهانی شیائومی منتشر شد؛ دوربین دوگانه مبتنی بر هوش مصنوعی 48 مگاپیکسل در کنار یک تصویر از رنگ مشکی اسمارت فون جدید شیائومی در توییتر مشخص شده است.

گوشی جدید شیائومی

دوربین‌های دوگانه در این تصویر با چینش عمودی قرار گرفته‌اند، همچنین یک فلاش ال ای دی در زیر سنسورها وجود دارد که جمله 48MP AI Dual Camera هم در آن قسمت مشخص است.

یک پوستر مشابه در ویبو (Weibo) با جزئیات بیشتر همانند نام مستعار کینگ کنگ (King Kong) و همچنین زمان راه‌اندازی 14:00 به وقت محلی کشور چین منتشر شده است.

گوشی جدید شیائومی

نام رسمی گوشی هوشمند جدید شیائومی ناشناخته بوده و TENNA هم تاکنون مشخصات آن را منتشر نکرده است؛ با این حال می‌دانیم که این اسمارت فون دارای باتری 4000 میلی‌آمپر و صفحه نمایش 6.3 اینچ خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینو یه ماه یشم گفت