ساعت زنگ دار هوشمند لنوو

معرفی ساعت زنگ دار هوشمند لنوو با قیمت فقط 80 دلار

ساعت زنگ دار هوشمند لنوو با نام “Lenovo Smart Clock” در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد. این گجت جدید که با هدف احیای ساعت‌های نوستالژیک توسعه یافته، با امکانات فراوان و قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

با ظهور تلفن های هوشمند و اضافه شدن قابلیت‌های بی‌شمار به آنها، ساعت های زنگ دار از جمله وسایل بسیار کاربردی بودند که قربانی پیشرفت فناوری شدند. اما حالا کمپانی لنوو با تکیه بر توانایی دستیار دیجیتال گوگل اسیستنت و توسعه نسخه هوشمند این ساعت‌ها می‌خواهد این گجت های نوستالژیک را دوباره احیا کند. ساعت زنگ دار هوشمند لنوو با بهره‌گیری از هوش مصنوعی گوگل، عملکرد بهتری از بسیاری از محصولات مشابه داشته و منحصرا روی ارائه تجربه‌ای کامل از تنظیم ساعت‌های زنگدار تمرکز دارد.

ساعت زنگ دار هوشمند لنوو

سازندگان از یک نمایشگر لمسی 4 اینچی IPS بهره برده‌اند و روشنایی صفحه هم به کمک سنسور محیطی، به صورت خودکار تنظیم می‌شود؛ در این صورت، کار کردن با ساعت در محیط‌های روشن یا تاریک راحت‌تر خواهد شد. در حالت تاریکی، شدت روشنایی صفحه کاهش پیدا کرده و به فقط 0.3 نیت می‌رسد. هنگام بیدار کردن کاربر هم ساعت با استفاده از نور زرد، به‌نوعی طلوع خورشید را شبیه‌سازی می‌کند.

به جای آن‌که این ساعت، کاربران را با نمایش اطلاعات متعدد بر روی نمایشگر بمباران کند، عملکردی واکنش‌پذیر داشته و تلاش می‌کند تعامل با کاربر را حفظ کند. به لطف وجود گوگل اسیستنت، دستگاه هشدارها را به صورت خودکار و بر اساس عادت شما تنظیم خواهد کرد. البته، طبیعتا خود شما هم می‌توانید به صورت دستی این کار را انجام دهید. کارت‌های مختلف نیز اطلاعات متنوعی همچون وضعیت آب و هوا، قرارهای ملاقات، تقویم و موارد متعدد دیگر را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. فراتر از آن، ادغام این ساعت با تمام دستگاه‌های مبتنی بر گوگل اسیستنت هم امکان‌پذیر است؛ به عنوان مثال، با این ساعت می‌توانید از دوربین Nest بخواهید که وضعیت پشت در را به شما نشان دهد. در بخش پشتی، یک پورت USB وجود دارد که به کمک آن می‌توان گوشی موبایل را شارژ کرد؛ این طراحی، نیاز به آداپتورهای اضافی را از بین می‌برد.

ساعت زنگ دار هوشمند لنوو

بر خلاف گجت های مشابه، ساعت زنگ دار هوشمند لنوو به صورت مستقل از تلفن هوشمند کار می‌کند و همین موضوع، آن را به گجتی دوست‌داشتنی تبدیل می‌کند. Lenovo Smart Clock قرار است از بهار 2019 با قیمت 80 دلار به دست کاربران برسد.

گالری عکس ساعت زنگ دار هوشمند لنوو

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه جوری کار میکنه

  2. 80 دلار کمه؟؟ واسه این؟