پیامک های تبلیغاتی

وزارت ارتباطات برای حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم تصمیم نهایی را گرفت

اخیرا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی توییتری خود درباره حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم نظرسنجی کرده بود. آذری جهرمی حالا تصمیم‌های نهایی این وزارتخانه برای برخورد با سامانه‌های پیامکی مزاحم را اعلام کرده است.

در روزهای گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در توییتر درباره فعالیت‌های احتمالی که برای جلوگیری از ارسال پیامک های تبلیغاتی مزاحم باید انجام بگیرد، نظرسنجی گذاشت تا کاربران بگویند با کدام یک از این اقدام‌ها موافق هستند. در این نظرسنجی 4 گزینه ایجاد امکان تبلیغ ارزان، افزایش قیمت سیم کارت، افزایش قیمت پیامک‌ها و محدودیت تعداد ارسال پیام در روز قرار گرفته بود.

حالا آذری جهرمی در خصوص تصمیم‌های نهایی این وزارتخانه برای حذف پیامک های تبلیغاتی عنوان کرد نبود راهکار موثر، ارزان و در دسترس برای تبلیغ مشاغل جزو دلایل اصلی گسترش پیامک های تبلیغاتی مزاحم است. در مصوبه 270 کمیسیون تنظیم مقررات قانونی برای تبلیغ قانونمند با رضایت مشتری و پرداخت هزینه به دریافت‌کننده پیامک تعیین شده‌ است که اپراتورها باید این مصوبه را اجرا کنند. از این رو در جلسه‌ای که با فعالان بازاریابی دیجیتال در هفته آینده برگزار می‌کنیم به دنبال راهکارهایی برای ایجاد کانالی موثر، ارزان و در دسترس برای مشاغل خواهیم بود تا جایگزین سامانه‌های ارسال پیامک تبلیغاتی شوند.

پیامک های تبلیغاتی

تصمیم‌های نهایی برای حذف پیامک های تبلیغاتی مزاحم

وزیر ارتباطات در ادامه بیان کرد سیستم کشف تخلفات سازمان تنظیم مقررات با تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری ظرف 5 روز آینده فعالیت خود را شروع می‌کند و با دفاتر خدماتی فروش سیم کارت‌های غیرقانونی نیز برخورد و مجوز آن‌ها لغو می‌شود. در حال حاضر برای ارسال روزانه پیامک‌ها محدودیت خاصی لحاظ شده است که البته برای آن دو گزینه وجود دارد؛ گزینه اول این است که هیچ پیامکی بالاتر از سقف تعیین شده، ارسال نشود یا برای ارسال بالاتر از سقف مشخص شده، تعرفه بیشتری محاسبه شود.

آذری جهرمی افزود کمیسیون تنظیم مقررات گزینه مناسب را انتخاب می‌کند و نتیجه آن تا هفته آینده مشخص می‌شود. همچنین بر اساس نظرسنجی انجام شده بسیاری از مردم با افزایش تعرفه پیامک و سیم کارت مخالف کردند که به همین دلیل این گزینه‌ها از دستور کار خارج شد. ما نیز سعی می‌کنیم تا مشکلات مربوط به پیامک های تبلیغاتی مزاحم به زودی برطرف شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. شر اینا رو کم کنه خیلی خوبه

  2. اینها از این حرف ها زیاد می زنند

    ۱۰۰ سال هست که می گن پیامک بزنید به فلان شماره تا پیامک تبلیغاتی حذف بشه

    …………..
    دروود بر دموکراسی

    باید گریست

    با سپاس

  3. وای از دسته این پیامک های تبلیغاتی

  4. تا اونجایی ک یادمه ریشه کنش کرد