گوشی هوشمند منعطف

سامسونگ گوشی هوشمند منعطف خود را در CES 2019 به نمایش گذاشت

سامسونگ اولین گوشی منعطف خود را به نمایش گذاشت. این شرکت از بزرگترین رویداد دنیای تکنولوژی یعنی نمایشگاه CES استفاده کرد و منحصربه‌فردترین گوشی هوشمند خود تا امروز را در معرض دید قرار داد.

پیشتر نیز می‌دانستیم با توجه به زمان‌بندی در نظر گرفته شده به منظور معرفی رسمی و سپس عرضه نخستین گوشی منعطف سامسونگ، به احتمال زیاد این محصول ابتدا در نمایشگاه CES 2019 در معرض دید قرار خواهد گرفت. البته، متاسفانه این اتفاق پشت درهای بسته رخ داده و سامسونگ در گوشه‌ای از نمایشگاه، اولین گوشی هوشمند منعطف خود را به برخی از مشتریان خاصش نمایش داده است.

نمایش گوشی هوشمند منعطف پشت درهای بسته!

در بین این مشتریان خاص بدون شک نمایندگانی از اپراتورهای تلفن همراه حضور دارند، چرا که باید درباره فروش یا عدم فروش نخستین گوشی هوشمند منعطف سامسونگ بعد از رونمایی رسمی آن، از هم‌اکنون تصمیم‌گیری کنند. در نمایشگاه CES پنج سال پیش نیز اتفاق مشابهی افتاد و غول کره‌ای، یک پنل AMOLED منعطف را به عده‌ای خاص پشت درهای بسته نشان داد. بعد از این اتفاق، هیچ محصولی مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر یاد شده معرفی نشد.

گوشی هوشمند منعطف

حدود دو ماه پیش، خبر رونمایی گوشی منعطف سامسونگ با نمایشگر Infinity Flex را منتشر کردیم، اما محصول ارائه شده در این رویداد، تنها یک نمونه اولیه‌ی مجهز به صفحه نمایش Infinity Flex بود. به عبارت دیگر این گوشی تنها به منظور نمایش پنل انعطاف پذیر سامسونگ و نحوه کار آن توسعه یافته بود تا کاربران پیش از رونمایی نخستین گوشی هوشمند منعطف شرکت، به یک دید کلی درباره نحوه کار و ظاهر آن دست پیدا کنند.

همان منبع کره‌ای که سال گذشته اعلام کرد سامسونگ پشت درهای بسته، یک گوشی هوشمند منعطف را به برخی بازدیدکنندگان نمایشگاه CES 2018 نشان داده است، امسال نیز ادعای مشابهی مطرح کرد. این منبع از زبان یک مدیر اجرایی سطح بالای یکی از شرکت‌های دعوت شده به رویداد خصوصی سامسونگ اعلام کرد سامسونگ اکنون مشغول بهینه‌سازی‌های نهایی اولین گوشی هوشمند منعطف خود است.

بر اساس گفته‌های همین مدیر، در زمان تا کردن گوشی هوشمند انعطاف پذیر سامسونگ، هیچ خط‌چینی روی بدنه ظاهر نخواهد شد، به همین دلیل یک کاربر ناآشنا، هرگز متوجه منعطف بودن بدنه نمی‌شود. مطمئنا شرکت سازنده، بهینه‌سازی‌ها و تغییرات زیادی روی نخستین نمونه اولیه مجهز به Infinity Flex اعمال کرده و مشکلات اساسی آن را برطرف خواهد کرد. انتظار داریم این محصول در نیمه نخست سال میلادی جاری رونمایی شود.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. اینو میگن طراحی
    حالا هر شرکت ننه من غریبی میاد با کپی و دزدی اسناد گوشی منعطف میزنه که چین و چروک و شکستگی خم شدنش فریاد میزنه
    فرق ارباب با نوچه هاش اینه دیگه

  2. سه ماه پیش قرار بود معرفی شه