گوشی شارپ آکواس زیرو

گوشی شارپ آکواس زیرو به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای 6 اینچ جهان معرفی شد

گوشی شارپ آکواس زیرو (Sharp AQUOS Zero) به عنوان سبک‌ترین اسمارت فون بالای 6 اینچ در تایوان معرفی شد. در ادامه مشخصات گوشی هوشمند جدید شارپ را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

گوشی Sharp AQUOS Zero به صورت رسمی در تایوان معرفی شد. شرکت شارپ مدعی‌ست که این سبک‌ترین اسمارت فون 6 اینچی جهان بوده و دارای صفحه نمایش ناچ، چیپست اسنپدراگون 845 و یک سنسور دوربین قدرتمند در بخش عقب است.

این اسمارت فون جدید با وزن 146 گرم و صفحه نمایش 6.2 اینچ اولد (OLED) به یک شاسی با دوام و سبک از جنس آلیاژ منیزیم مجهز شده و قست پشتی آن نیز از فیبر کربن ساخته شده است. صفحه نمایش گوشی شارپ آکواس زیرو از کیو اچ دی پلاس و وضوح 1440×2992 پیکسل در کنار طیف گسترده‌ای از رنگ‌های DCI-P3 و تکنولوژی تصاویر اچ دی آر دالبی ویژن برخوردار است؛ همچنین شاهد محافظ گوریلا گلاس 5 جهت حفاظت از نمایشگر دستگاه هستیم.

چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم در کنار دو IC برای شارژ، باعث کنترل حرارت در هنگام بازی با اسمارت فون و تماشای فایل‌های ویدیویی خواهد شد. گوشی شارپ آکواس زیرو دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت بوده و از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی (MicroSD) پشتیبانی نمی‌کند. این اسمارت فون از سیستم عامل اندروید 9 پای (Android 9 Pie) در کنار رابط کاربری شارپ برخوردار است. انرژی مورد نیاز این اسمارت فون نیز توسط یک باتری 3130 میلی‌آمپر ساعاتی تامین می‌شود.

گوشی شارپ آکواس زیرو

این دستگاه در بخش عقب دارای سنسور دوربین 22.6 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.9 در کنار قابلیت ضد لرزش به منظور گرفتن ویدیوهای تثبیت‌شده است؛ همچنین در بخش سلفی شاهد یک سنسور 8 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2 هستیم. اینطور که پیداست، تکنولوژی هوش مصنوعی (AI) برای هر دو دوربین جهت تشخیص صحنه تعبیه شده است.

گوشی هوشمند جدید شارپ از یک سیم کارت، شبکه 4G LTE، وای فای 802.11 ای سی، نسخه پنجم بلوتوث، جی پی اس (GPS) و ان اف سی (NFC) پشتیبانی می‌کند، همچنین این دستگاه از ویژگی تشخیص چهره و حسگر اثر انگشت که در بخش عقب آن تعبیه شده برخوردار است.

برای افراد علاقه‌مند به موسیقی، گوشی هوشمند AQUOS Zero صدای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس تولید می‌کند. این دستگاه دارای تاییدیه IP68 بوده و نشان از مقاومت آن در برابر گرد و غبار و همچنین تماس با آب دارد. گوشی شارپ آکواس زیرو در تایوان با قیمت 648 دلار وارد شده است و از تاریخ 15 ژانویه (25 دی) عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کپی خوبی زدی از روی اس 8 سامسونگ
    اج هم زبان طراحی همه برندها داره میشه…زنده باشی سامسونگ که طراحی های گوشی به لطف تو دستخوش تغییر شده

  2. ظاهر جالبی هم نداره