سامسونگ گلکسی S10

انتشار یک ویدیوی مفهومی جدید از سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس

به تازگی یک ویدیوی مفهومی از دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) و سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) منتشر شده است. بر اساس آن‌، سامسونگ گلکسی S10 و برادر بزرگ آن جزو زیباترین‌های بازار موبایل خواهند بود.

اگرچه بیشتر نگاه کاربران به اخبار درباره گوشی هوشمند منعطف سامسونگ دوخته شده است، اما آن‌ها هرگز سامسونگ گلکسی اس 10 را از یاد نخواهند بود. پرچمداران سری S این شرکت همیشه جزو پرفروش‌ترین‌های بازار بوده و کاربران زیادی هر سال به انتظار معرفی آن‌ها می‌نشینند. حدود چهل روز مانده به معرفی محصولات خانواده Galaxy S10، یک ویدیوی مفهومی از سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس منتشر شد.

تیم DBS Designer این رندرها را طراحی و منتشر کرده است. البته دو گوشی سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس در این ویدیو خیلی ایده‌آل به تصویر کشیده شده‌ و کمی با یک گوشی واقعی فاصله دارند، اما با توجه به شایعات شنیده شده درباره تغییر قابل توجه سبک طراحی پرچمداران جدید در مقایسه با گوشی های سری S دو سال گذشته، محصولات واقعی شباهت زیادی با گوشی های به تصویر کشیده شده درون این ویدیو خواهند داشت.

ویدیوی مفهومی سامسونگ گلکسی S10