تماشا کنید : ثبت رکورد جهانی پرش با کامیون تریلری از روی اتومبیل فرمول یک !

Lotus F1 Team که تیم فرمول یکی انگلیسی می باشد از سال ۲۰۱۲ تحت این نام در مسابقات فرمول یک شرکت می کند . این تیم که بخشی از بازماندگان تیم فرمول یک رنو می باشد ، کار خود را از سال ۱۹۸۱ شروع کرد و در سال ۱۹۸۶ به Benetton Formula تغییر نام داد .

در طول فعالیت این تیم نام های بزرگی چون مایکل شوماخر ، کیمی رایکونن و فرناندو آلونزو برای این تیم افتخارات زیادی کسب کردند . سال ۲۰۱۱ نام این تیم به Lotus Renault GP تغییر یافت و فصل بعد هم نام Lotus F1 Team  را برای خود انتخاب کردند . امسال هم این تیم در رده بندی ها با کسب ۱۰ امتیاز عنوان هشتم را در میان رقبا از آن خود کرده است .

ویدئوی زیر که به گفته خود لوتوس رکورد جدید گینس را ثبت کرده ، تریلی رنو با پرش و رسیدن به ارتفاع ۲۶ متری از بالای ماشین فرمول یک لوتوس می پرد .

منبع : gizmodo

Insane video of a truck jumping over a Formula 1 car at full speed

Insane video of a truck jumping over a Formula 1 car at full speed

Holy mother of God, this has to be one of the craziest vehicle stunts I’ve ever seen: The Formula 1 team Lotus got one of their giant trailer trucks to jump over one of their race cars running at full speed. It is absolutely insane.

Lotus claims this is a new distance world record for a truck jump: 83 feet and 7 inches.

According to Raphael Orlove at TruckYeah! the stunt was coordinated by Mike Ryan—an stuntman who worked on Terminator 2. He also drove the truck. I love crazy people.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بر اساس تصویر کامیون بیش از دو یا سه متر ارتفاع نمی گیرد و شاید عدد 2.6 یا 2/6 صحیحتر باشد