اچ پی کروم بوک 14

نگاه نزدیک ویدیویی به لپ تاپ اچ پی کروم بوک 14 در نمایشگاه CES 2019

به دنبال معرفی لپ تاپ جدید اچ پی کروم بوک 14 (HP Chromebook 14) در نمایشگاه CES 2019، در یک ویدیوی اختصاصی می‌خواهیم نگاهی نزدیک به این لپ تاپ خوش‌ساخت داشته و با قابلیت‌های آن آشنا شویم.

در نمایشگاه CES 2019 هستیم؛ جایی که تمام شرکت‌های مشهور یا جویای نام با حضور در بزرگترین رویداد فناوری دنیا می‌خواهند آخرین دستاوردهای خود را پیش روی علاقه‌مندان قرار دهند. اچ پی یکی از همین شرکت‌ها بود که کروم بوک جدید خود را با بهره‌گیری از پردازنده شرکت AMD معرفی کرد. از آنجایی که پردازنده‌های این شرکت با قیمت پایین‌تری در مقایسه با محصولات اینتل در اختیار سازندگان قرار می‌گیرند، اچ پی در این مسیر گام برداشته است تا بتواند محصول جدید خود را با قیمت پایین 269 دلار عرضه کند.

اچ پی کروم بوک 14

کاربران می‌توانند کروم بوک جدید HP را با یکی از پردازنده‌های دو هسته‌ای A4 یا A6 که با معماری Stony Ridge و گرافیک‌ مجتمع Radeon R4 ساخته شده‌اند، خریداری کنند. در نمایشگاه لاس وگاس، این امکان وجود نداشت که بخواهیم قدرت این پردازشگر گرافیکی را با اجرای بازی‌های سنگین محک بزنیم، ولی دستگاه به راحتی قادر به انجام دستورات ما بود.

برای صفحه نمایش، سه انتخاب پیش روی کاربران است: نمایشگر لمسی HD، نمایشگر لمسی FullHD و نمایشگر غیر لمسی. مدلی که در CES 2019 از آن استفاده کردیم، نمایشگری فول اچ دی داشت و به خوبی به دستورات ما پاسخ می‌داد. از دیگر مشخصه‌های کلیدی اچ پی کروم بوک 14 می‌توان به 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 با باس 1866 مگاهرتز، 32 گیگابایت حافظه eMMC، اسپیکرهای استریو با برند بنگ اند اولافسن و پشتیبانی از صدای Dolby Atmos اشاره کرد. اچ پی ادعا می‌کند با یک بار شارژ، دستگاه برای 9 ساعت 15 دقیقه در خدمت شما خواهد بود.

به واسطه طراحی زیبا و ارزش خرید بالای این کروم بوک، در گجت تی وی این بخش تصمیم گرفتیم نگاهی نزدیک به اچ پی کروم بوک ۱۴ داشته باشیم. در ادامه، از شما دعوت می‌کنیم این ویدیوی اختصاصی را تماشا کنید.

بررسی اجمالی اچ پی کروم بوک 14

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*