گوشی ردمی نوت 7

شیائومی از گوشی ردمی نوت 7 با دوربین 48 مگاپیکسل رونمایی کرد

گوشی ردمی نوت 7 توسط شرکت شیائومی با مشخصات شگفت‌انگیز، همانند دوربین 48 مگاپیکسل و قیمت باورنکردنی معرفی شد. در ادامه قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون مقرون به صرفه را در اختیار شما قرار دهیم.

این روزها شاهد معرفی گوشی های هوشمند مقرون به صرفه با ویژگی‌های جذاب هستیم که توجیه کردن قیمت گوشی‌های پرچمدار را سخت می‌کند. شرکت‌های زیادی همانند شیائومی در رابطه با تولید گوشی های هوشمند مقرون به صرفه فعالیت می‌کنند و حتی محصول جدید آن‌ها هم از این قاعده مستثنی نیست. گوشی ردمی نوت 7 (Redmi Note 7) را می‌توان اولین مدل ردمی بعد از جدایی رسمی از شیائومی دانست.

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز گوشی ردمی نوت 7 را می‌توان دوربین دوگانه معرفی کرد که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسل سامسونگ و یک سنسور 5 مگاپیکسل است. رزولوشن سنسور اصلی باعث می‌شود تا به منظور ثبت تصاویر با کیفیت بالا در شب، چهار پیکسل در یک پیکسل ادغام شوند.

گوشی ردمی نوت 7

دوربین سلفی گوشی ردمی نوت 7 از کیفیت پایینی برخوردار نیست، در حقیقت با سنسور 13 مگاپیکسل و قابلیت هوش مصنوعی (AI) می‌تواند قابلیت‌هایی همانند بوکه (Bokeh) و قفل گوشی مبتنی بر تشخیص چهره را ارائه کند. این اسمارت فون دارای صفحه نمایش 6.3 اینچ ناچ قطره آب با وضوح 1080×2340 پیکسل بوده و دوربین سلفی هم در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد.

گوشی هوشمند جدید ردمی نوت 7 از چیپست میان‌رده کوالکام اسنپدراگون 660 قدرت دریافت می‌کند. نسخه اصلی این دستگاه با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم در دسترس قرار خواهد گرفت، اما دو مدل دیگر از آن هم وجود دارد که در صورت تمایل می‌توانید تهیه کنید.

قدرت باتری این گوشی هوشمند 4000 میلی‌آمپر بوده و به لطف پورت USB Type-C، از نسل چهارم فناوری شارژ سریع (Quick Charge 4.0) استفاده می‌کند، در نهایت این فناوری در یک مدل از گوشی‌های سری ردمی ظاهر شده است. فناوری شارژ سریع را می‌توان یکی از قابلیت‌هایی دانست که کاربران تمایل داشتند در گوشی‌های مقرون به صرفه مشاهده کنند.

گوشی ردمی نوت 7

ما در این بخش به قیمت‌گذاری دستگاه اشاره کرده‌ایم، اما دقیقا تا چه اندازه ارزان است؟ نسخه اصلی گوشی ردمی نوت 7 در کشور چین با قیمت 147 دلار، مدل دوم با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم در حدود 177 دلار و همچنین مدل پیشرفته با 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم با قیمت 206 دلار به فروش خواهند رسید؛ این سه دستگاه هوشمند در تاریخ 15 ژانویه (25 دی) وارد بازار کشور چین می‌شوند.

هنگامی که نسخه‌های بین‌المللی ردمی نوت 7 به دست خرده فروشان ایالات متحده آمریکا برسد، می‌توان انتظار مقدار اندکی افزایش قیمت داشت، اما برای آن چه شما دریافت می‌کنید، ارزان خواهد بود.

اینطور که پیداست، این دستگاه دارای جک هدفون و مادون قرمز برای برخی از کارهای کنترل از راه دور است، همچنین یک حسگر اثر انگشت هم در بخش عقب دستگاه تعبیه شده است. به نظر می‌رسد شرکت شیائومی قصد دارد یک نسخه پرو از این دستگاه معرفی کند که دارای مشخصات بهتری خواهد بود، به عنوان مثال از سنسور دوربین سونی IMX586 استفاده می‌کند.

قطعا گوشی ردمی نوت 7 توانایی رقابت با پرچمدارانی که دارای چیپست اسنپدراگون 855 هستند و به زودی معرفی می‌شوند را ندارد، اما شما با پرداخت یک پنجم مبلغ آن می‌توانید یک گوشی باکیفیت خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. می‌خواهم بخرم
    ردمی نوت 7 شیائومی ایا در ایران ریجستری میشه و کار میکنه و قطعات داره یا نه

  2. عکس فوق العاده ای گرفته

  3. با این قیمت و مشخصات عالیه!!!!