اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

بررسی ویدیویی اسپیکر هوشمند گلکسی هوم سامسونگ در CES 2019

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم (Samsung Galaxy Home) یکی از جذاب‌ترین محصولات سامسونگ در رویداد فناوری لاس وگاس است. در ادامه با گجت نیوز همراه شوید تا در نمایشگاه CES 2019، نگاهی ویدیویی به اسپیکر گلکسی هوم داشته باشیم.

پنج ماه پیش که سامسونگ از اسپیکر هوشمند خود با ظاهری عجیب پرده برداشت، تصور می‌کردیم این محصول جدید به زودی روانه بازار می‌شود؛ ولی علی‌رغم نمایش گلکسی هوم در نمایشگاه سی ای اس 2019، هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت این اسپیکر هوشمند در دست نیست. به هر صورت، امروز می‌خواهیم در مورد این اسپیکر و عملکرد آن صحبت کنیم.

سامسونگ ادعا می‌کند که دستیار دیجیتالی بیکسبی کارآمدتر از همیشه شده است؛ بر همین اساس، در غرفه سامسونگ حاضر شدیم تا توانایی بیکسبی را محک بزنیم. درخواست اولیه ما، پخش یک موسیقی از اسپاتیفای بود که با کمی تاخیر، گلکسی هوم موفق به پخش آن با صدایی بلند و واضح شد. سپس از آن خواستیم تا نزدیک‌ترین رستوران ایتالیایی را به ما معرفی کند که به لطف سرعت پایین وای فای، باز هم با کمی تاخیر به درخواست ما پاسخ داده شد.

اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

علی‌رغم عملکرد مناسب، بیکسبی را نمی‌توان بهترین دستیار دیجیتالی موجود در نظر گرفت؛ دستگاه در تشخیص دستورهای ما به خوبی عمل کرد، ولی در وضعیت فعلی، هنوز فاصله زیادی میان دستیار صوتی سامسونگ و رقبای آن یعنی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا وجود دارد. هرچند، سامسونگ اذعان داشت که نسخه نهایی این اسپیکرها با چیزی که در نمایشگاه پیش روی ما بود، تفاوت بسیاری خواهد داشت. تا آن زمان، عملکرد بیکسبی نیز بهینه‌تر می‌شود. در پایان، از شما دعوت به تماشای این بررسی ویدیویی می‌کنیم.

نگاه نزدیک به اسپیکر هوشمند گلکسی هوم

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. شبیه گلدونه
    جالب نیست