باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ

باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ شما را از باشگاه رفتن بی‌نیاز می‌کند (گجت تی وی)

باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ (FightCamp) که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد، ورزش حرفه‌ای را به خانه آورده و شما را از رفتن به باشگاه بی‌نیاز می‌کند. اگر کنجکاوید با این محصول جدید آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مهمان گجت تی وی این بخش باشید.

این روزها، ابزارهای ورزشی مبتنی بر فناوری، محبوب‌تر از همیشه شده‌اند؛ خصوصا اینکه حالا می‌توان از این گجت ها در خانه‌ها استفاده کرد. باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ یکی از همین ابزارهاست که می‌توان آن را ترکیبی از تمرین‌های ورزشی آنلاین با سنسورهای حرکتی مخصوصی که داخل دستکش‌های شما قرار می‌گیرد، در نظر گرفت. در حقیقت، با هر ضربه‌ای که به کیسه بوکس می‌زنید، اطلاعات بسیاری ثبت شده و از طریق اپلیکیشن مربوطه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

شاید در بازار بتوان انواع مختلفی از باشگاه‌های خانگی تناسب اندام را پیدا کرد، اما فایت کمپ از چندین جهت متمایز می‌شود: در حال حاضر، شش مربی برای نمایش و آموزش تمرینات در خدمت کاربران هستند (همه آنها از ورزشکاران بوکس یا رشته‌های مبارزه‌ای هستند) و سازندگان امیدوارند که ترکیب آموزش زنده با اطلاعات قابل سنجش و حق اشتراک مشابه باشگاه‌ها بتوانند شما را به هدف خود برسانند.

باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ

کانسپت اولیه فایت کمپ حدود یک سال است که شکل گرفته، اما سازندگان تصمیم گرفتند تا نسخه کامل آن را در قالب یک پکیج 995 دلاری با تمام چیزهایی که به آنها نیاز دارید (کیسه بوکس، دستکش‌ها، حسگرها، بندها و تشک مخصوص)، در اختیارتان قرار دهند. باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ برای اتاق‌هایی با حداقل فضای 2.44 در 1.22 متر طراحی شده است، ولی ظاهرا از آن در فضای کوچک‌تر 1.83 در 1.22 متر نیز می‌توان استفاده کرد. خریداران برای دسترسی به تمام ورزش‌ها و چهار تمرینی که هر هفته اضافه می‌شود، به صورت ماهیانه باید 49 دلار پرداخت کنند.

معرفی ویدیویی باشگاه بوکس خانگی فایت کمپ

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. تو باشگاه یه حال دیگه ذداره

  2. کیسه و دستکشش گرونه بریم باشگاه بهتره