پادرا پلاس

پادرا پلاس به جای نیسان آبی وارد بازار می‌شود

شرکت زامیاد در نمایشگاه خودرو تهران 97 از پادرا پلاس رونمایی کرد. قرار است این خودرو در سه مدل بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزلی تولید شود و به جای نیسان آبی به بازار عرضه خواهد شد.

محمد زارع پور، مدیرعامل شرکت زامیاد در حاشیه نمایشگاه خودرو تهران 97 عنوان کرد شرکت زامیاد دارای سابقه 55 ساله است و به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های مناسب می‌تواند خودروهای تجاری وانت، پیکاپ، کامیون و کشنده را تولید و به بازار عرضه کند. ما توانستیم برای نخستین بار از کامیون تراکر AD380 که جدیدترین کامیون یورو 5 محسوب می‌شود در این نمایشگاه رونمایی کنیم و پس از مذاکره با شرکای تجاری زامیاد، این محصول به زودی تولید و عرضه می‌شود.

پادرا پلاس

پادرا پلاس جایگزین نیسان آبی می‌شود

در حال حاضر شرکت زامیاد فقط مدل بنزین‌سوز پادرا را تولید می‌کند، اما مدیرعامل شرکت زامیاد با رونمایی از پادرا پلاس که به عنوان جایگزین نیسان آبی از آن یاد می‌شود، اعلام کرد نسل جدید پادرا به نام پادرا پلاس در سه مدل بنزینی، دوگانه‌سوز و دیزلی تولید خواهد شد و در سه ماهه اول سال 1398 به بازار عرضه می‌شود. البته نیسان می‌تواند بخشی از استانداردهای معرفی شده از سوی سازمان ملی استاندارد را با موفقیت پشت‌سر بگذارد، اما اگر به دلیل استانداردهای خاص اجازه تولید این خودرو را نداشته باشیم، نیسان آبی را از خط تولید خارج می‌کنیم.

مدیرعامل زامیاد در ادامه افزود این شرکت پس از 10 سال، مجددا در حوزه اتوبوس و مینی بوس فعالیت خواهد کرد که امیدواریم تا پایان سال نمونه‌هایی از این محصولات را به کشور وارد کرده و پس از مدتی آن‌ها را در کشور تولید کنیم. همچنین سهم زامیاد در طرح نوسازی ناوگان فرسوده تجاری 10 درصد در نظر گرفته شده است که می‌بایست ظرف سه سال حدود 20 هزار دستگاه را در حوزه‌های اتوبوس، مینی بوس، کامیون و کشنده در این طرح قرار دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه خوب خوشحالمون کردین

  2. اوففف نرو لعنتی
    ما با این خاطره داریم

  3. خر همون خره فقط پالونش عوض شد

  4. اینو باید بیست سال پیش عملی میکردن ن الان

  5. بعد این همه سال
    نسل این نسیان ها داره بالاخره منقرض میشه