پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ

پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ در سکوت به نمایش در آمد

سامسونگ دو گوشی با خود به نمایشگاه CES آورد اما از نمایش عمومی آن‌ها خودداری کرد. یکی از آن‌ها گوشی منعطف سامسونگ گلکسی F بود که صورت محدود تنها برای عده‌ای به نمایش گذاشته شد. دیگری نیز پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ که در ادامه نگاهی گذرا به آن خواهیم داشت.

غول کره‌ای دو گوشی جالب به خود به نمایشگاه CES 2019 آورد که یکی از آن‌ها پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ است. برخلاف گوشی منعطف سامسونگ گلکسی F که پشت درب‌های بسته برای عده‌ای خاص معرفی شد، سامسونگ از معرفی گوشی 5G خود امتناع و تنها به نمایش آن درون یک جعبه شیشه‌ای در انتهای بخش مربوط به دستگاه‌های 5G بسنده کرده که البته به همین دلیل پیدا کردن آن کمی سخت است.

پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ

این گوشی یک پیش نمونه اولیه بوده و البته به صورت روشن در حال اجرای دمو دیده می‌شد. گرچه احتمالا به دلیل اینکه لاس وگاس (محل برپایی نمایشگاه CES) همچنان تحت پوشش شبکه 5G قرار نگرفته، گوشی به شبکه مذکور متصل نبوده است. نمونه اصلی از گوشی 5G سامسونگ قرار است در سال میلادی جاری معرفی و روانه بازار شود.

احتمال داده می‌شود پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ که در نمایشگاه CES 2019 حضور دارد، همانی باشد که ماه پیش در کره به نمایش در آمد. البته قرار نیست دقیقا همان دستگاه رونمایی شده در کره باشد، با این حال از همان مدل است. با این حال هر دو گوشی دارای بریدگی ناچ در گوشه نمایشگر خود برای دوربین‌های سلفی هستند.

پیش نمونه گوشی 5G سامسونگ

سامسونگ قرار است گوشی‌های پرچمدار سال 2019 خود موسوم به خانواده گلکسی اس 10 را در دهم فوریه 2019 (برابر با 21 بهمن 1397) معرفی کند. خانواده گلکسی اس 10 شامل سه عضو است که شاهد رونمایی آن‌ها خواهیم بود، اما نمیدانیم گوشی 5G و انعطاف پذیر سامسونگ نیز در آن نشست معرفی خواهند شد یا خیر. گرچه بعید نیست سامسونگ به منظور معطوف کردن همه حواس‌ها به سمت پرچمدارهای 2019 خود، تصمیم به معرفی دو گوشی دیگرش در نشستی متفاوت بگیرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به سامسونگ نمیخروه اینقدر ساکت باشه

  2. هنوز خیلی ها درگیر فرعیاتن،ارباب 5G رو به نمایشگاه اورد…