مانیتور اولترا واید ال جی

مانیتور اولترا واید ال جی رویای مالتی تسکرها را برآورده می‌کند

جدیدترین مانیتور اولترا واید ال جی با نام ال جی دبلیو ال 95 سی طی نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد. مانیتور 49 اینچی LG 49WL95C بهترین هدیه‌ای است که می‌توان به افراد دوست‌دار مالتی تسکینگ داد.

در نمایشگاه CES 2019، تلویزیون رول شدنی ال جی Signature OLED TV R هوش و حواس کاربران زیادی را ربود، اما این تنها محصول هیجان‌آور ال جی در نمایشگاه سال جاری نبوده و این شرکت کره‌ای، چند مانیتور باارزش نیز به دنیای فناوری معرفی کرده است. به عنوان نمونه باید به جدیدترین مانیتور اولترا واید ال جی با ابعاد 49 اینچ اشاره کرد.

مانیتور اولترا واید ال جی LG 49WL95C

این مانیتور اولترا واید ال جی LG 49WL95C نام داشته و دارای نسبت ابعاد تصویر 32:9 است! درون آن دو نمایشگر کیو اچ‌دی با رزولوشن 5120 در 1440 پیکسل وجود داشته و دو اسپیکر 10 واتی به کار رفته درون مانیتور، صدایی باکیفیت و بیس قابل توجه پخش می‌کنند. به عنوان دیگر قابلیت‌های جدیدترین مانیتور اولترا واید ال جی باید به مجهز شدن به درگاه یو اس بی نسخه C، پشتیبانی از HDR 10 و داشتن پایه‌ای کاملا منعطف و انطباق‌پذیر اشاره کرد که امکان تغییر زاویه و ارتفاع مانیتور را به هر شکلی فراهم می‌کند.

مانیتور اولترا واید ال جی

این نوع مانیتورهای اولترا واید، برای مالتی تسکینگ فوق‌العاده هستند. LG 49WL95C محصولی بالارده تلقی شده و به همین دلیل علاوه بر ارائه رزولوشن، کیفیت و ابعادی بالا، کیفیت زیادی نیز دارد. طی نگاه نزدیک به جدیدترین مانیتور اولترا واید ال جی در نمایشگاه CES 2019، میزان روشنایی و دقت در نمایش رنگ‌ها فوق‌العاده به نظر می‌رسید.

مانیتور اولترا واید ال جی

مانیتورهای گیمینگ جدید ال جی

ال جی گیمرها را نیز از یاد نبرده و دو مانیتور از سری UltraGear برای آن‌ها ساخته است. این محصولات 27GL850G و 38GL950G نام داشته و به ترتیب دارای اندازه 27 اینچ و 37.5 اینچ هستند. پنل آن‌ها از نوع QHD Nano IPS بوده و از نرخ تازه‌سازی بالای 144 هرتز بهره می‌برند. یکی دیگر از ویژگی‌های دو مانیتور گیمینگ جدید ال جی، پشتیبانی از فناوری همگام‌سازی انطباق‌پذیر انویدیا (G-SYNC) است. متاسفانه زمان عرضه و قیمت سه مانیتور جدید ال جی هنوز مشخص نیست.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*