پد گیمینگ MUJA

پد گیمینگ MUJA هوش و حواس گیمرها را خواهد ربود

پد گیمینگ MUJA یکی از بهترین محصولات ارائه شده برای گیمرها طی نمایشگاه CES 2019 بوده است. البته این یک طرح پیشنهادی بوده و گیمرها برای تبدیل این رویا به محصولی تجاری باید از شرکت ارائه‌دهنده طرح حمایت کنند.

شرکت Handscape یکی از برندهای مورد علاقه گیمرها تلقی می‌شود، چرا که به طور ویژه در زمینه طراحی و ساخت گجت‌های گیمینگ مخصوص موبایل فعالیت دارد. محصولات این شرکت توسط استیو وزنیاک، بنیان‌گذار اپل، توصیه شده‌اند، به همین دلیل کاربران احترام و اعتبار خاصی برای آن‌ها قائل هستند.

این شرکت طی نمایشگاه CES 2019 دومین نسل پد گیمینگ MUJA را معرفی کرد. البته این یک طرح بوده و اکنون برای حمایت توسط کاربران به منظور تبدیل کردن آن به یک محصول تجاری، در وب سایت Indiegogo قرار گرفته است. اگر تعداد کاربران علاقه‌مند و حمایت‌کننده از دومین نسل پد گیمینگ MUJA به مرز قابل توجهی برسد، شرکت ساخت آن در تیراژ بالا را شروع خواهد کرد.

ویژگی‌های پد گیمینگ MUJA

گفته می‌شود این پد یک ایده و محصول انقلابی در دنیای گیم تلقی شده و کاربران پیشتر هرگز چیزی همانند آن ندیده‌اند. در پدهای مخصوص گیم متداول، ایرادهای مختلفی وجود دارد. به عنوان نمونه ابعاد بزرگ آن‌ها، حمل و نقشان را سخت می‌کند. همچنین برای کنترل بازی، تنها امکان استفاده از دو انگشت وجود داشته و برای لمس نقطه‌ی سوم در صورت نیاز، با مشکل مواجه خواهید شد. ایراد سوم، افزایش دمای پد و مخصوصا گوشی هوشمند بعد از چند دقیقه اجرای بازی‌ است.

پد گیمینگ MUJA

همه این مشکلات در پد گیمینگ MUJA از بین رفته است، به همین دلیل باید آن را نخستین پد تعاملی و بلوتوثی دارای پشتیبانی از چند لمس به صورت همزمان دانست که توان بسیار خوبی برای کنترل دمای خود و گوشی هوشمند درونش دارد.

خوشبختانه از نظر پلتفرم نرم افزاری مورد استفاده محدودیتی وجود نداشته و کاربران گوشی های اندرویدی و آی او اسی همگی می‌توانند از پد گیمینگ MUJA استفاده کنند. باتری 450 میلی‌آمپر ساعتی این پد قادر است با یک مرتبه شارژ کامل برای 56 ساعت در حال آماده کار باقی مانده و یا امکان اجرای بازی برای 36 ساعت متوالی را فراهم کند. سیستم کنترل دمای پد گیمینگ جدید Handscape قادر است به وسیله کاهش حرارت گوشی هوشمند، از پایین آمدن توان پردازشی آن با گذشت زمان جلوگیری کند.

پد گیمینگ MUJA

طراحی ارگونومیک وسیله به کاربر اجازه‌ می‌دهد بدون خستگی به اجرای بازی ادامه بدهد. اینجا در مقایسه با دیگر پدهای گیمینگ، چهار کلید دارای قابلیت سفارشی‌سازی وجود دارد، به همین دلیل کاربران دارای تجربه‌ استفاده از پدهای مخصوص بازی، تغییر اساسی و انقلابی که در بالا از آن یاد کردیم را از اعماق وجود احساس خواهند کرد!

اولین نسل پد گیمینگ MUJA سال 2015 معرفی شد و به منظور یافتن پشتیبانی در وب سایت Kickstarter قرار گرفت. شرکت Handscape توانست به وسیله یافتن 637 حامی نزدیک به 305 هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کرده و طرح پیشنهادی را تبدیل به محصولی تجاری کند. کمپین اولیه حمایت از Handscape بسیار موفق پیش رفت. یکی از مهم‌ترین محدودیت‌های اولین نسل پد گیمینگ شرکت، منحصر شدن به دستگاه‌های آی او اسی بود. با توجه به تعدد دستگاه‌های اندرویدی در مقایسه با گوشی های آیفون، می‌توان پیش‌بینی کرد امسال کاربران بسیار بیشتری از پد گیمینگ MUJA حمایت خواهند کرد.

دومین محدودیت نخستین پد، نیاز به خرید محصولی جداگانه برای هر نوع آیفون یا آیپد بود، در حالی که با خرید جدیدترین محصول می‌توان از آن برای هر نوع دستگاه اندرویدی و آی او اسی بدون توجه به ابعادش استفاده کرد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کودن میکنه ادمو حتما