هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی

هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی با ظرفیت 5 ترابایت رونمایی شد

کمپانی لسی نیز با یک هارد اکسترنال 5 ترابایتی به لاس وگاس آمد تا همگان را از شدت زیبایی محصول خود انگشت به دهان کند. هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی با ظاهری تراش خورده و زیبا و البته قیمتی بالا راهی بازار خواهد شد.

لسی (LaCie) یک کمپانی فرانسوی و متعلق به کمپانی آمریکایی سیگیت (Seagate) است که هر دو به تولید حافظه‌های SSD و هاردهای خارجی و داخلی مشغول هستند. از حق نگذریم هاردهای اکسترنال این دو کمپانی همواره از باریک‌ترین و زیباترین‌های بازار بوده‌اند و جدید شاهکارشان یعنی هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی نیز که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد، جا پای محصولات قبلی گذاشته است.

هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی

لبه‌های بدنه فلزی این هارد همچون الماس برش خورده و هنگامی که در کنار لپتاپ زیبایی همچون مک بوک پرو قرار می‌گیرد، جلوه‌ای مضاعف خواهد داشت. البته این هارد را می‌توان به کامیپوترهای ویندوزی نیز متصل کرد و تنها منحصر به استفاده با مک‌اواس نیست.

هارد جدید لسی علاوه بر ظاهری زیبا، از نظر فنی نیز بهبودهایی نسبت به پیشینیان داشته است. جذابیت اصلی این هارد خارجی به ظرفیت آن است که تا 5 ترابایت گنجایش دارد. البته لسی دست خریداران را باز گذاشته و این هاردها در ظرفیت‌های مختلف عرضه که از 2 ترابایت شروع می‌شود. پورت این هاردهای نیز از نوع یواس‌بی تایپ سی است.

حال اگر کاربران به سطح کارایی بالاتری نیاز دارند، می‌توانند حافظه‌های SSD همراه لسی با طرحی مشابه هاردهای تراش خورده موبیل درایو 2019 را نیز خریداری کنند. این اس اس دی‌ها تا 2 ترابایت ظرفیت داشته و سرعت خواندنشان برابر با 540 مگابایت بر ثانیه است. طبیعتا این اس‌اس‌دی‌های همراه لسی هنگام سقوط از ارتفاع 3 متری مقاومت بیشتری نسبت به هاردهای اکسترنال دارند. ناگفته نماند لسی قیمت هارد 5 ترابایتی و اس‌اس‌دی 2 ترابایتی را اعلام نکرده، اما انتظار قیمت بالایی برای آن‌ها داریم.

هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی

فایرکودا 510

کمپانی مادر لسی یعنی سیگیت نیز حافظه‌های SSD داخلی با فرم m2 و رابط NVMe موسوم به FireCuda 510 را با رده کاربری گیمینگ و حداکثر ظرفیت 2 ترابایت به بازار عرضه کرده است. سرعت ترتیبی خواندن برای این اس اس دی برابر با 3400 مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ترتیبی آن 3100 مگابایت بر ثانیه است. سیگیت نیز از قیمت این اس‌اس‌دی‌ها حرفی به میان نیاورده و بایستی تا زمان عرضه یعنی ماه مارچ صبر کنیم.

هارد اکسترنال موبیل درایو 2019 لسی

Backup Plus Ultra Touch

برای آن دسته از کاربرانی که تنها به فضای اضافه برای نگهداری اطلاعاتشان نیاز دارند و البته زیبایی نیز برایشان مهم است، سیگیت نسل جدید از هاردهای اکسترنال Backup Plus Ultra Touch را معرفی کرده که دارای پورت USB C و پوشش پارچه‌ای هستند. نسل جدید هاردهای اکسترنال سیگیت Backup Plus Slim و Backup Plus Portable نیز با پوشش فلزی و پورت USB 3 عرضه می‌شوند.

این هادرها از اواخر ماه آینده میلادی یعنی فوریه وارد بازار شده و برای نمونه 1 ترابایتی و 2 ترابایتی از مدل Backup Plus Ultra Touch به ترتیب  70 دلار و 90 دلار قیمت دارند. نمونه‌های 1 و 2 ترابایتی از مدل Backup Plus Slim نیز به ترتیب با قیمت‌های 60 و 80 دلار عرضه می‌شوند. نسخه 4 ترابایتی Backup Plus Portable نیز 110 و نمونه 5 ترابایتی آن 130 دلار قیمت خواهد داشت.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. این بیفته که هیچی نمیمونه دیگه ازش

  2. یکی از اینا لطفاا