کیبورد Nemeio

کیبورد Nemeio با فناوری جوهر الکترونیک، ناممکن‌ها را ممکن می‌کند (گجت تی وی)

کیبورد Nemeio یکی از محصولاتی بود که در نمایشگاه CES 2019 توجه ما را به خود جلب کرد. این محصول جدید از فناوری جوهر الکترونیکی بهره برده و داشتن کیبوردی کاملا شخصی را امکان‌پذیر می‌کند. در ادامه، نگاهی ویدیویی به این گجت جدید خواهیم داشت.

در رویداد فناوری لاس وگاس، نوآوری حرف اول را می‌زند و ایده‌های خوب شرکت‌هایی که شاید هیچ‌وقت نام آنها را نشنیده باشیم نیز توجه همگان را به خود جلب می‌کنند. Nemeio یک از همین محصولات جدید است که با داشتن 81 کلید شفاف و نمایشگری از نوع جوهر الکترونیک، به شما اجازه می‌دهد که کیبوردی کاملا سفارشی داشته باشید. سیستم نرم افزاری مورد استفاده، کشیدن و رها کردن آیکون اپلیکیشن هایی مثل فتوشاپ، فیسبوک، اسکایپ و مایکروسافت ورد در هر جایی از کیبورد را امکان‌پذیر می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند برای هرکدام از ابزارها و دستورات داخلی نرم افزارها نیز یک میانبر بر روی کیبورد Nemeio تعریف کنند.

این محصول جدید از همه‌نوع ایموجی، زبان و طرحی پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند آیکون های سفارشی خود را به آن اضافه کنند. نقطه قوت محصول پیش رو، پشتیبانی آن از بلوتوث و امکان اتصال به هر دستگاهی از جمله تلفن هوشمند و تلویزیون است. یکی از اهداف اصلی در طراحی این گجت، حمل‌پذیری آسان آن بوده است. کیبورد حدودا 12 اینچ (30.4 سانتی‌متر) طول، 7 اینچ (17.7 سانتی‌متر) ارتفاع و 11 اینچ (27.9 سانتی‌متر) ضخامت داشته و از فلز ساخته شده است؛ در حالی که در بخش بالایی می‌توان نواری مشکی‌رنگ را هم پیدا کرد. در بخش بالایی این نوار، دو دکمه تعبیه شده که به کاربران اجازه سوئیچ بین پروفایل‌های مختلف را می‌دهد. در این بخش همچنین می‌توان یک پورت معمولی USB در کنار پورت USB-C را پیدا کرد. دستگاه از طریق USB-C شارژ می‌شود و سازندگان ادعا می‌کنند که باتری برای حداقل یک روز دوام خواهد آورد.

هنوز قیمت و تاریخ دقیق عرضه کیبورد Nemeio مشخص نشده است، ولی احتمالا از اواخر سال جاری میلادی می‌توانیم این محصول جدید را با قیمتی بین 300 تا 500 دلار خریداری کنیم.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :