بخش موبایل سونی

بازگشت قدرتمند بخش موبایل سونی به بازار با استراتژی‌های جدید

بخش موبایل سونی تصمیم گرفته با طرح استراتژی‌های کاملا جدید، بازگشت شکوهمندانه‌ای به بازار موبایل داشته باشد. یکی از این استراتژی‌ها بر اساس اخبار، ارائه گوشی گیمینگ تحت سری PlayStation است!

سونی با هدف بازگشت به جمع مدعیان بازار موبایل در پی بازسازی استراتژی‌های بخش موبایل خود است. نخستین گام‌های این شرکت ژاپنی در راستای نیل به اهداف جدیدش را تا اواخر ماه فوریه (نیمه اسفند) مشاهده خواهید کرد، چرا که سونی اعلام کرده در کنگره جهانی موبایل سال جاری، محصولات جدیدی رونمایی می‌کند.

این اتفاق جدیدی نیست و سونی همیشه در کنگره جهانی موبایل حضور داشته است، اما نکته اینجاست که شرکت اعلام کرده هر آن چه در نمایشگاه پیش رو معرفی می‌کند، نمایش‌دهنده مسیر جدیدی است که در دنیای موبایل برای خود ترسیم کرده است.

بخش موبایل سونی

استراتژی‌های بخش موبایل سونی

بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، یکی از اهداف سونی، ارائه تجربه‌ای بهتر از عکاسی با موبایل است. در حال حاضر نمی‌توان درباره جزییات این موضوع و استراتژی سونی برای ارائه محصولاتی با دوربین‌های بهتر به طور دقیق بحث کرد. یکی از راهکارهای احتمالی می‌تواند روی آوردن به ماژول‌های دوربین چندگانه باشد. به عنوان نمونه بر اساس شایعات، گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 4 اولین گوشی مجهز به دوربین سه گانه این شرکت خواهد بود.

یکی دیگر از تغییرات احتمالی، پیوستن محصولات سری کامپکت بخش موبایل سونی به خاطره‌ها است. یکی از مدیران اجرایی این شرکت اعلام کرد همیشه برای ارائه محصولاتی با ابعاد مختلف فضا وجود دارد، اما کاربران امروزی به منظور مشاهده محتواهای دلخواه، ابعاد بیشتری طلب می‌کنند. می‌توان از این صحبت نتیجه گرفت سونی به عدم تمایل کاربران به محصولات سری کامپکت به خاطر اندازه کوچک نمایشگر آن‌ها پی برده است. به این ترتیب خبری از گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 4 کامپکت نخواهد بود.

احتمال ارائه گوشی های هوشمند از سری جدیدی با عنوان PlayStation در نمایشگاه MWC 2019 پایین به نظر می‌رسد، هر چند بعید نیست سونی با پی بردن به افزایش محبوبیت گوشی های گیمینگ نزد کاربران، چنین محصولاتی را به زودی توسعه بدهد. به نظر شما آیا سونی می‌تواند با ارائه یک گوشی گیمینگ تحت سری PlayStation و ارائه بازی‌هایی منحصربه‌فرد برای آن، بخش زیادی از بازار از دست رفته‌اش در بازار موبایل را به دست بیاورد؟