سامسونگ گلکسی S10

افشای ویژگی‌های قطعی گلکسی S10 سامسونگ توسط وب سایت CompareRaja

سامسونگ گلکسی S10 به زودی در سه مدل عرضه خواهد شد. این سه مدل گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10)، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت نام داشته و هر کدام مشخصات سخت افزاری متفاوتی دارد.

شایعات و اخبار درباره سامسونگ گلکسی اس 10 به طور پیوسته و از منابع گوناگون به گوش می‌رسند. تا امروز در برخی مواقع اخبار ضد و نقیضی شنیده می‌شد، اما با در نظر گرفتن اطلاعات منتشر شده توسط منابع معتبر و قابل اعتماد، اکنون تقریبا می‌دانیم سامسونگ در روز بیستم فوریه (اول اسفند) قرار است سه گوشی هوشمند جدید از خانواده Galaxy S10 را با چه ویژگی‌هایی عرضه کند.

ویژگی‌های گوشی‌های خانواده گلکسی S10

CompareRaja به عنوان یکی از منابع معتبر، فهرستی از ویژگی‌های سامسونگ گلکسی S10، گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 لایت را تایید کرده است. به عنوان نمونه مدل پایه و مدل پلاس دارای اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر بوده و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و سبز عرضه خواهند شد. یکی از ویژگی‌های متمایز‌کننده گلکسی اس 10 پلاس در مقایسه با دو مدل دیگر، مجهز شدن به دوربین سلفی (روی صفحه نمایش) دوگانه است.

سامسونگ گلکسی اس 10

اسکنر اثر انگشت مدل لایت روی لبه کناری بدنه قرار گرفته و علاوه بر چهار گزینه رنگ اعلام شده در بالا، در رنگ زرد نیز عرضه می شود. این مدل به طور ویژه کاربران جوان را هدف قرار داده است. مدل پشتیبانی‌کننده از شبکه 5G گلکسی اس 10 تنها توسط اپراتور AT&T عرضه خواهد شد. البته هنوز تا دست پیدا کردن به پهنای باندی که از نسل پنجم شبکه موبایل انتظار می‌رود زمان باقی مانده است، اما در هر صورت ارائه یک گوشی 5G می‌تواند قدم خوبی به سمت توسعه سریع‌تر این فناوری باشد.

به عنوان دیگر مشخصات فنی اعلام شده توسط CompareRaja درباره محصولات خانواده Galaxy S10 باید به اندازه نمایشگر و ظرفیت باتری گوشی ها اشاره کنیم. ابعاد نمایشگر گلکسی اس 10 لایت، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به ترتیب 5.8 اینچ، 6.1 اینچ و 6.4 اینچ بوده و ظرفیت باتری آن‌ها متناسب با ابعاد بدنه و صفحه نمایش آن‌ها به ترتیب 3100 میلی‌آمپر ساعت، 3500 میلی‌آمپر ساعت و 4000 میلی‌آمپر ساعت در نظر گرفته شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بالاخره رو نمای کرد