سامسونگ نوت بوک 9 پرو

بررسی ویدیویی لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9 پرو در CES 2019

در بررسی ویدیویی سامسونگ نوت بوک 9 پرو (Samsung Notebook 9 Pro) قصد داریم نگاهی نزدیک به طراحی، امکانات و مشخصات لپ تاپ جدید سامسونگ که در نمایشگاه CES 2019 معرفی شد، داشته باشیم.

همانند بسیاری از شرکت‌ها، سامسونگ با دستی پر به لاس وگاس آمده بود و در کنار تلویزیون های پیشرفته، نسخه بازطراحی‌شده لپ تاپ نوت بوک 9 پرو را به عنوان یک کامپیوتر 2 در 1 در مقابل علاقه‌مندان قرار داد. سامسونگ پیش‌تر عملکرد بسیار خوبی در بازار تلویزیون ها و اسمارت فون ها داشته است؛ اما آیا نوت بوک 9 پرو می‌تواند آغازگر راهی جدید برای تسلط سامسونگ بر بازار لپ تاپ ها باشد؟ البته، پیش از هر چیز باید اشاره کنیم که Notebook 9 Pro پرچمدار سامسونگ نبوده و سازندگان، Notebook 9 Pen در خط مقدم دارند.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

نخستین چیزی که احتمالا در طراحی این محصول جدید توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، نمایشگر 13.3 اینچی لمسی و کم‌حاشیه آن با وضوح 1080p است. سامسونگ نوت بوک 9 پرو از قلم هوشمند پشتیبانی می‌کند و نمایشگر تمام‌صفحه آن، جلوه‌ای خاص به دستگاه بخشیده است. وزن دستگاه حالا به 1.28 کیلوگرم و ضخامت آن به 13.9 میلی‌متر می‌رسد. البته، شکل ظاهری و طراحی تنها نقطه قوت این دستگاه نیست؛ سامسونگ نوت بوک 9 پرو کیفیت بالاتری در مقایسه با نسل قبلی داشته و حس محصولی لوکس را بهتر القا می‌کند.

سامسونگ نوت بوک 9 پرو

دستگاه از پردازنده Core i7-8565U اینتل قدرت می‌گیرد و با 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه حالت جامد و با باتری 55 وات‌ساعتی به فروش می‌رسد. با این تفاسیر، از نظر قدرت پردازشی مشکلی پیش روی کاربران نخواهد بود. علاقه‌مندان از اوایل سال جاری میلادی می‌توانند دستگاه پیش رو را با قیمتی در حدود 1100 دلار خریداری کنند. در ادامه، نگاهی دقیق‌تر به این لپ تاپ خواهیم داشت.

نگاه نزدیک به سامسونگ نوت بوک 9 پرو

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه از سامسونگ چی میشه گفت !!!!