رده بندی کیفی خودروهای داخلی

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در آذر 1397 منتشر شد

رده بندی کیفی خودروهای داخلی در آذر 1397 اعلام شد. شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در این گزارش، لیست باکیفیت ترین و بی کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را منتشر کرده است.

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، هر ماه وضعیت کیفی خودروهای تولید داخل را بررسی می‌کند و نتایج ارزیابی خود را در قالب یک گزارش در اختیار مردم قرار می‌دهد. طبق جدیدترین گزارش این شرکت که به رده بندی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه 1397 مربوط می‌شود، در این ماه تعداد 32 هزار و 681 دستگاه خودرو در کشورمان تولید شده که 99 درصد از حجم آن به خودروهای گروه سبک و 1 درصد دیگر به خودروهای گروه سنگین اختصاص دارد. همچنین خودروهای تولیدی در این ماه شامل 51 مدل خودروی سبک و 14 مدل خودروی سنگین می‌شود.

در گروه سبک و بخش خودروهای وانت، پیکاپ فوتون دیزلی جدید و وانت تندر در سطوح قیمتی 1 و 2 با اخذ 3 ستاره کیفی توانستند بالاترین کیفیت را داشته باشند و خودروی وانت نیسان و وانت مزدا کارا 2000 دو کابین با 1 ستاره بی کیفیت ترین وانت‌های تولیدی کشور هستند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

در بخش خودروهای سواری نیز خودروهای پژو 2008، مزدا 3 جدید، سوزوکی گرند ویتارا، کیا سراتو، هیوندای آی 20، هیوندای اکسنت، هاوال اچ 2، بسترن بی 30، چانگان سی اس 35، تندر 90 پلاس اتوماتیک، رنو ساندرو اتوماتیک، تندر 90 پلاس، پارس تندر، پژو 207 اتوماتیک و پژو 207 دستی، هر یک با دریافت 4 ستاره توانستند باکیفیت ترین خودروهای تولیدی در رده‌های قیمتی مختلف باشند. در این ماه، خودروی سواری تک‌ستاره نداشتیم، اما خودروهایی مانند پراید، تیبا، ساینا، لیفان ایکس 60، دنا، پژو 405 و سورن با 2 ستاره پایین‌ترین کیفیت را داشتند.

در گروه خودروهای سنگین نیز کامیونت‌های ایسوزو NMR85، ایسوزو NPR75K، هیوندای HD65، کامیون ایسوزو NPR75M، کشنده ولوو 500FH، کشنده اسکانیا 500R و کشنده اسکانیا 440R در بخش باری و ون مسافری وانا و اتوبوس بین شهری اسکانیا درسا در بخش مسافری با اخذ 4 ستاره، بالاترین امتیاز کیفیت خودروهای داخلی را در آذر 1397 دریافت کردند.

رده بندی کیفی خودروهای داخلی – آذر 97

خودروهای وانت

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

خودروهای سواری

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سبک

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

مقایسه کیفیت خودروهای سنگین

رده بندی کیفی خودروهای داخلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چیزی عوض شده مگه ؟؟

  2. خودشون به خودشون ستاره میدن😂😂😂
    این دو ستاره پراید یکیش واسه راه رفتنشه ستاره بعدی برای داشتن استاندار یورو 4😂😂😂😂😂