طراحی احتمالی وان پلاس 7

طراحی احتمالی وان پلاس 7 در تصویری تازه به نمایش درآمد؛ بزرگ و بدون حاشیه

یک عکس لو رفته‌ی جدید، طراحی احتمالی وان پلاس 7 (OnePlus 7) را پیش از موعد مقرر آشکار کرده است. آن‌طور که پیداست، این به اصطلاح «قاتل پرچمداران» فاقد بریدگی ناچ یا دوربین سلفی در پنل جلویی خود خواهد بود.

در این تصویر که ابتدا از چین سر درآورد، ظاهرا دو گوشی وان پلاس 7 و وان پلاس 6 تی در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. نخستین تفاوتی که به چشم می‌آید، وجود ناچ قطره آبی در پرچمدار سال گذشته و نبود چنین مولفه‌ای در پرچمدار آتی کمپانی چینی است. همچنین به وضوح می‌توان دید که محصول جدید، نمایشگر بزرگتری هم دارد. البته از آنجایی که بخش پایینی دستگاه قابل مشاهده نیست؛ چه بسا برخلاف ادعای مطرح شده، این عکس متعلق به  یک گوشی بدون حاشیه دیگر (از جمله شیائومی می میکس 3 یا آنر مجیک 2) باشد. به همین دلیل بهتر است فعلا از آن به عنوان طراحی احتمالی وان پلاس 7 یاد کنیم.

طراحی احتمالی وان پلاس 7

وان پلاس 6 تی و وان پلاس 7

وان پلاس ۶ تی (راست) و وان پلاس ۷ (چپ)

ناگفته نماند کاربری که تصویر فوق را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته، تاکنون هیچ سابقه‌ای در چنین افشاگری‌هایی نداشته و شاید عکس را از منبع دیگری به دست آورده است. از طرفی احتمال اینکه پای فتوشاپ در میان باشد نیز وجود دارد.

اما اگر این عکس را ملاک قرار دهیم؛ با توجه به عدم وجود دوربین سلفی در پنل جلویی، شاید طراحان وان پلاس 7 یک مکانیسم کشویی را برای آن درنظر گرفته‌ باشند. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان با اطمینان نسبی درباره این گوشی هوشمند گفت، تجهیز آن به حافظه UFS 3.0 است.