طرح دوشنبه سوری همراه اول

در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرید

همراه اول برای جلب رضایت مشتریان از این پس در آخرین دوشنبه هر ماه برای مشترکان خود جوایزه ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد. برای مثال در آخرین دوشنبه دی‌ماه مشترکان می‌توانند در طرح دوشنبه سوری همراه اول 100 گیگابایت اینترنت رایگان جایزه بگیرند.

اپراتور همراه اول برای افزایش رضایت مشتریان خود هدایایی را در قالب طرح دوشنبه سوری در نظر گرفته است که هر ماه جوایز آن اعلام می‌شود. نخستین دوره این طرح از 24 دی‌ماه به مشتریان ارائه می‌شود. مشترکان همراه اول می‌توانند برای آگاهی از جزئیات بیشتر این طرح به پرتال اینترنتی اپراتور اول مراجعه کنند.

فعال‌سازی طرح دوشنبه سوری همراه اول

اولین طرح دوشنبه سوری همراه اول روز 24 دی‌ماه 1397 اجرا می‌شود. هدایای این طرح شامل بسته‌های دیتای 100 مگابایت تا 100 گیگابایتی بوده که مهلت آن نیز یک روزه (از ساعت 5 تا 19) است. این هدایا به صورت تصادفی به مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول تعلق می‌گیرد. همچنین برای مشترکان همراه اول بسته‌های اینترنتی از 100 مگابایت تا 100 گیگابایت در نظر گرفته شده است که در روز دوشنبه 24 دی‌ماه از ساعت صفر تا 23 و 59 دقیقه می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ستاره 100 ستاره 541 مربع (#541*100*) آن را فعال کنند. گفتنی است مشترکانی که قبل از فعال‌سازی این بسته، سرویس اینترنت خود را فعال نکرده باشند، ابتدا سرویس اینترنت برایشان فعال خواهد شد و پس از پایان این بسته، سرویس اینترنت آن‌ها غیر فعال می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. من بسته ۳ ماهه فعال داشتم. این کد رو زدم و ۱ گیگ یک روزه برام فعال شد! اما مشکل اینجاست ک مقداری استفاده کردم و بعد ک استعلام مانده بسته هدیه رو گرفتم مشخص شده داره از بسته قبلی ام کم می کنه و بسته هدیه هیچی استفاده نمیشه!

  2. اینم مثل همون جایزه صد میلیونی دروغ محضه.

  3. من یک بسته دارم ولی نمی دونم چجوری از این بسته بجای اونی که دارم استفاده کنم لطفا راهنمایی کنید

  4. من امروز دوشنبه ۲۴ دی ماه ۷ صبح کد دوشنبه سوری رو زدم.پیام اومد ۵۰۰ مگابایت برای شما فعال خواهد شد و از طریق پیامک اعلام خواهد شد. هنوز که هنوزه فعال نشده ( ساعت ۶ غروب). درخواست دوباره هم میزنم میگه در حال بررسی درخواست قبلیست. یکساعت دیگه هم مهلتش تمومه. از همراه اول بعیده 😕

  5. صفر ینی 12 امشب؟؟؟

  6. یک روزه س همشون؟؟