بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019 ؛‌ آینه جادویی Savvy

بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019 ؛‌ آینه جادویی Savvy

بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019 یک آینه جادویی بود که توسط شرکت Electric Mirror معرفی شد. این آینه هوشمند قابلیت‌های زیادی دارد که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

شاید آینه را نتوان به عنوان یک بخش مهم خانه به حساب آورد، اما همواره از آن برای دیدن وضعیت ظاهری و انتخاب لباس‌ها استفاده می‌کنیم. عنوان بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019 به آینه هوشمند Savvy تعلق گرفت، دستگاهی که قطعا می‌تواند در محیط خانه کاربرد زیادی داشته باشد.

آینه هوشمند Savvy ابعاد مشابه یک آینه واقعی دارد، اما قابلیت‌هایی همانند اعلام اخبار مهم، وضعیت آب و هوا و هر آن چیزی که بخواهید قبل خروج از منزل در صبح یا خوابیدن در شب بدانید را ارائه خواهد کرد؛ این آینه علاوه بر آن که مفید است، بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود.

بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019 بر روی سیستم عامل اندروید نوقا 7.1 (Android Nougat) اجرا می‌شود و می‌تواند برنامه‌هایی نظیر پاندورا (Pandora) را برای موسیقی اجرا کند. با این که بهترین تکنولوژی سبک زندگی در CES 2019 یک آینه است، اما دارای صفحه نمایش لمسی بزرگی بوده که در بخش پایین آن شاهد کنترل‌های هوشمند و برنامه‌های ویژه هستیم.

بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019

آینه هوشمند Savvy در اندازه‌های 10 و 22 اینچ در دسترس است. در نمایشگاه CES 2019 شاهد قرارگیری دو آینه 22 اینچ در کنار هم بودیم، به راحتی می‌توان آن را در یک خانه بزرگ یا هتل تصور کرد. با توجه به این که آینه تا چه اندازه برای ما ارزش دارد، می‌توانیم یک آینه هوشمند با پتانسیل قوی جهت بهبود سبک زندگی داشته باشیم.

بهترین تکنولوژی سبک زندگی در نمایشگاه CES 2019

آن چیست: یک آینه تعاملی که اطلاعات گوناگون را به شما نشان می‌دهد.

سازنده آن کیست: شرکت Electric Mirror واقع در اورت (Everett)، واشینگتن (Washington)

چرا آن بهترین است: آینه برای هر نوع شیوه زندگی ضروری است؛ آن‌ها به ما می‌گویند که چگونه به نظر می‌رسیم و چطور خود را معرفی کنیم، اما آینه هوشمند Savvy به مراتب اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار خواهد داد. این آینه هوشمند توانایی اعلام اخبار، آب و هوا، جاذبه‌های موجود در نزدیکی شما یا حتی امکان کنترل چراغ اتاق را دارد. به نظر می‌رسد که آینه Savvy علاوه بر تاثیرگذاری روی کسب و کار و مشتریان و حتی شیوه زندگی، شادی آفرین هم خواهد بود.

زمان عرضه: هم اکنون این محصول در وب سایت شرکت در دسترس قرار دارد. اینطور که پیداست، قیمت آینه هوشمند بر اساس امکاناتی که در آن تعبیه می‌شود، اعلام خواهد شد.

5 مطلب آخر نمایشگاه CES 2019 :