سامسونگ گلکسی S10

ظرفیت رم و حافظه داخلی گلکسی S10 سامسونگ چقدر خواهد بود؟

در فاصله حدودا پنج هفته‌ای تا برگزاری مراسم رونمایی سامسونگ در سان فرانسیسکو، ظرفیت احتمالی رم و حافظه داخلی گلکسی S10 در کنار سه عضو دیگر این خانواده افشا شده است.

گلکسی اس 10 به عنوان دهمین نسل از سری S، ستاره رویداد آنپک سامسونگ در تاریخ 20 فوریه (اول اسفند ماه) خواهد بود. اما لزوما برای آگاهی از ویژگی‌های این گوشی مورد انتظار نباید تا آن زمان انتظار بکشیم؛ چرا که تقریبا هر روز اطلاعات بیشتری در این زمینه به بیرون درز پیدا می‌کند. تازه‌ترین مورد هم به ظرفیت رم و حافظه داخلی گلکسی S10 اشاره دارد.

این اطلاعات توسط یکی از افشاگران حوزه موبایل با نام  Max Weinbach در توییتر به اشتراک گذاشته شده و علاوه بر مدل معمولی اس 10، مدل‌های لایت، پلاس و 5G را نیز پوشش داده است.

رم و حافظه داخلی گلکسی S10

از ارزان ترین مدل، یعنی سامسونگ گلکسی S10 لایت (یا به تعبیری Galaxy S10E) آغاز کنیم که ظاهرا با 4 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، عرضه خواهد شد. مدل استاندارد گلکسی اس 10 اما، با 6 گیگ رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی توصیف شده است.

این منبع، ظرفیت رم و حافظه داخلی گلکسی S10 پلاس را نیز همین مقدار می‌داند؛ ولی مدعی وجود نسخه دیگری از آن با 8 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی شده است که در این صورت، پیکربندی آن مشابه گلکسی نوت 9 خواهد بود. در مورد مدل 5G گلکسی اس ۱۰ هم به وجود نسخه‌های 8+256 و 8+512 گیگابایتی آن اشاره دارد؛ ضمن اینکه ظاهرا گران‌‌ترین نسخه به 12 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی تجهیز می‌شود.

همچنین با وجود اینکه هنوز جزئیات چندانی درباره گوشی منعطف سامسونگ در دست نیست، در این افشاگری احتمال عرضه آن با 12 گیگ رم و 512 گیگابایت یا یک ترابایت حافظه داخلی مطرح شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. 12 گیگ رم و یک ترابایتتت خیلیه

  2. گجت نیوز S10 دوس داری؟

    چپ میری راس میری میگی S10

    مام قبول داریم گوشی فوق العاده خوبیه چ از نظر امکانات چ از نظر ساختاری

    ولی خب دیگ شورش رو در آوردید

    کل گجت نیوز شده S10

    بیخیال بابااااااااا