پیش فروش محصولات ایران خودرو

پیش فروش محصولات ایران خودرو در 24 دی ماه 97 شروع شد

پیش فروش محصولات ایران خودرو در 24 دی ماه 97 شروع شد. شرکت ایران خودرو در این طرح خودروهای پرتیراژ چون پژو 405 GLX و SLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ ایکس EF7 پایه گازسوز و بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 را به مشتریان عرضه می‌کند.

در هفته جاری دو خودروساز بزرگ کشور چون ایران خودرو و سایپا، دور جدید پیش فروش محصولات خود را آغاز کردند و این در حالی است که بسیاری از تعهدات این شرکت‌ها به طور کامل انجام نشده و تعدادی زیادی از مشتریان این دو خودروساز بزرگ منتظر دریافت خودرو هستند. خودروسازان داخلی عنوان می‌کنند که هدف اصلی آن‌‌ها با ارائه چنین طرح‌هایی برای رفع نیاز بازار و تقاضای مشتریان است. در همین رابطه شرکت ایران خودرو از 10 صبح روز دوشنبه 24 دی‌ماه 1397 طرح پیش فروش محصولات خود را آغاز کرد و مشتریان می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی شرکت ایران خودرو و یا مراجعه به نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور در این طرح ثبت‌نام کنند.

آغاز دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو در خصوص دور جدید پیش فروش محصولات ایران خودرو عنوان کرد این طرح پیش فروش زمستانی برای پاسخگویی به نیاز و تقضای بازار به خودروهای پرتیراژ اجرا می‌شود و مشتریان می‌توانند طبق این طرح خودروهای پرتیراژ چون پژو 405 GLX و SLX، پژو پارس دوگانه سوز، سمند ال‌ ایکس EF7 پایه گازسوز و بنزینی، پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 را ثبت‌نام کنند. وی افزود خودروهای ثبت‌نام شده در این طرح از مردادماه 1398 به مشتریان تحویل داده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فقط بلدن پیش فروش کنن. ایا تحویل هم بلدین! صنعت فرغون سازی سایپا و ایران خودرو ورشکسته شده

  2. نیلوفر ماندنی زاده

    یک دستگاه 206تیپ 2 خریدارم

  3. خودرو های قبلی رو تحویل داده؟؟