فصل پایانی بازی تاج و تخت

تاریخ دقیق پخش فصل آخر سریال گیم آف ترونز + تریلر جدید بازی تاج و تخت

سرانجام تاریخ دقیق پخش فصل فصل آخر سریال گیم آف ترونز با انتشار تیزری رسمی مشخص شد. فصل جدید بازی تاج و تخت قرار است از تاریخ 14 آوریل پخش شود. در ادامه می‌توانید تیزر جدید Game of Thrones را تماشا کنید.

دو ماه پیش بود که شبکه HBO با انتشار تریلری کوتاه، از انتشار فصل پایانی بازی تاج و تخت از آوریل 2019 خبر داد. این تیزر که کمتر از 50 ثانیه زمان داشت، اطلاعات چندانی را فاش نمی‌کرد و هدف از ساخت آن، مشتاق‌تر کردن کاربران بود. اما حالا تریلری جدید منتشر شده است که تاریخ دقیق پخش فصل پایانی بازی تاج و تخت را مشخص می‌کند. در حقیقت، فصل آخر این سریال قرار است از تاریخ 14 آوریل (25 فروردین) نمایش داده شود. در این ویدیو که در ادامه ضمیمه شده است، فرزندان استارک را می‌بینیم که به منظور اتحاد دوباره در Winterfell، به خانه بازگشته‌اند.

پاییز گذشته و اوایل سال جاری میلادی، اچ بی او اعلام کرده بود که فصل پایانی، شش قسمت خواهد داشت. اما در مراسم گلدن گلوب 2019، رییس این شبکه تلویزیونی یعنی “Richard Plepler” طی گفتگویی با “Variety”، این شش قسمت را همانند فیلم‌ها توصیف کرد.

مسلما فصل پایانی، آخرین چیزی نیست که از نوشته‌های «جرج آر. آر. مارتین» می‌بینیم؛ HBO پیش از این کار توسعه چندین اسپین‌آف را آغاز کرده است. “The Long Night” نام یکی از همین مجموعه‌های جدید است که در آن، اتفاقات هزاران سال پیش از مجموعه فعلی روایت خواهد شد. ظاهرا اس جی کلارکسون به عنوان کارگردان این مجموعه انتخاب شده است.

دانلود تیزر فصل پایانی بازی تاج و تخت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با این حجم ازصحنه قطعا ندیدنش خیلی بهتر از دیدنشه توصیه میکنم که اصلا نبینید

  2. بهترین سریالی که تا به حال دیدم،لحظه به لحظه این سریال رو هیچوقت فراموش نخاهم کرد،بازیگران،جلوها،هیجان و هر چیزی که بگی در این سریال عالی بود و در آخر تشکر از آهنگساز این سریال که یک ایرانی و افتخار تمام ایرانیها درود بر تو👌

  3. بی صبرانه منتظر قسمت بعدیشم

  4. واقعا این سریال بهترین سریال تاریخه

  5. خوبه من الان فصل چهارمش هستم تا اونم موقع فصل آخرم رسیده یه تک اومدم جلو پشت هم دیدن لذتش بیشتره