گلکسی اس ۱۰ ایکس

گلکسی اس ۱۰ ایکس ؛ نام احتمالی گوشی 5G سامسونگ

نشریه کره‌ای ETNews در گزارشی مدعی شده است که نخستین گوشی هوشمند 5G سامسونگ، با نام گلکسی اس ۱۰ ایکس (Galaxy S10 X) عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، قرار است سایر مدل‌های S10 در اوایل ماه مارس روانه بازار شوند و سپس در اواخر همان ماه، گلکسی اس ۱۰ ایکس در کشور کره جنوبی عرضه شود. مبلغ فروش دستگاه نیز بین 1.6 تا 1.8 میلیون وون، معادل 1425 تا 1600 دلار امریکا عنوان شده است.

ظاهرا سامسونگ درنظر ندارد که یک مراسم جداگانه را برای رونمایی از این گوشی 5G در کنگره جهانی موبایل 2019 تدارک ببیند؛ بنابراین در رویداد آنپک سان فرانسیسکو که اول اسفند ماه برگزار خواهد شد، باید علاوه بر گوشی منعطف سامسونگ و مدل‌های LTE گلکسی اس 10، منتظر رونمایی از این محصول نیز باشیم.

گلکسی اس ۱۰ آنپک

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی اس ۱۰ ایکس دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی، چهار دوربین در پنل پشتی و دو دوربین سلفی خواهد بود. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، دیگر ویژگی‌های منتسب به این اسمارت فون محسوب می‌شوند. در مورد ظرفیت حافظه دستگاه نیز به 10 گیگ رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره شده است؛ هرچند که احتمالا این فضای یک ترابایتی، متشکل از 512 گیگ حافظه داخلی و 512 گیگ کارت حافظه microSD خواهد بود.