ایسوس

مسابقات انتخابی WESG 2018 با حمایت ایسوس در نمایشگاه خودرو تهران برگزار شد

شرکت ایسوس به عنوان برند نخست گیمینگ در دنیا، در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران در شهر آفتاب حاضر شد و غرفه گیمینگ خود را برپا کرد. همچنین مسابقات انتخابی WESG 2018 با حمایت ASUS برگزار شد.

Asus، برند نخست گیمینگ در جهان همزمان با نمایشگاه خودرو امسال در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، سالن ملل بزرگترین رویداد گیمینگ کشور را با همکاری DXRacer، انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار کرد.

ایسوس

همان‌طور که مطلع هستید از 18 تا 21 دی ماه امسال، همزمان با سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، مسابقات انتخابی WESG 2018 در رشته PES 2019 با حمایت ایسوس برگزار شد که در رقابتی نفس‌گیر 128 بازیکن منتخب از سراسر کشور با هم روبه‌رو شدند. رقابت فینال بین آقایان حسن پاجانی و فرشاد شاهسون برگزار شد که سرانجام با پیروزی آقای پاجانی، نماینده ایران در کشور چین مشخص شد.

ایسوس

به جرات شلوغ‌ترین غرفه نمایشگاه خودرو امسال بر خلاف انتظار و روتین نمایشگاه، غرفه گیمینگ ایسوس بود که در ادامه به مهم‌ترین بخش‌های آن می‌پردازیم:

بخش‌های غرفه گیمینگ ایسوس در نمایشگاه خودرو

در ابتدای سالن ملل، غرفه گیمینگی قرار داشت که در آن ایسوس کامل‌ترین فعالیت‌های مرتبط با این رویداد بزرگ را به نمایش گذاشت. در روز نخست، اورکلاکرهای ایسوس جدیدترین رکورد پردازشی برای پردازنده‌های 32 هسته‌ای جهان را در حضور علاقه‌مندان این برند با پردازنده AMD RYZEN Threadripper 2990WX و مادربورد ROG Zenith Extreme در فرکانس اعجاب‌آور 5500 مگاهرتز را با خنک‌کننده نیتروژن مایع در هم شکستند. در گیمینگ نیز، ایسوس جدیدترین محصولات رده بالای خود را برای استفاده عموم و کسب تجربه از گیمینگ واقعی به سبک‌هایی جالب در معرض نمایش قرار داد.

ایسوس

پر مخاطب‌ترین بخش غرفه، قسمت بازی با واقعیت مجازی بود که برای همه حسی جدید در گیمینگ را تداعی می‌کرد. در کنار VR، سیستم‌های رده بالا و تجهیز شده به آخرین قطعات معرفی شده ایسوس نیز بود که امکان تجربه و دیدن تفاوت یک سیستم رده بالای گیمینگ واقعی را برای همه میسر می‌کرد.

ایسوس

علاوه بر این قسمت کنسول گیمینگ با استفاده از شبیه‌ساز، حس رانندگی واقعی را برای حاضرین به ارمغان می‌آورد. نکته‌ای که ایسوس در این بخش برای اولین بار در معرض نمایش گذاشت، استفاده همزمان کیبورد ROG Claymore و ماوس ROG Pugio برای کنسول گیمینگ بود که به طور بی‌نقصی برای بازی Fortnite در کنسول PS4، تنظیم شده بود.

ایسوس

در غرفه گیمینگ علاوه بر امکان استفاده از محصولات، نمایندگان فروش قطعات ایسوس نیز حضور داشتند که شرکت‌های تابا، ماتریس، آونگ و مجموعه ROG Arena  محصولات مرتبط با سبد کالای خود را با تخفیف ویژه برای گیمرها مهیا ساخته بودند.

ایسوس

با توجه به نوع مسابقه و پلتفرم PS4، دو استیج به طور جداگانه یکی برای مسابقات انتخابی PS4 و دیگری برای مسابقه جذاب بازی CS:GO در بهترین شکل ممکن طراحی و به کار گرفته شد. با توجه به اولویت بازی انتخابی برای اعزام به چین، بازی محبوب CS:GO نیز صرفا به صورت نمایشی بین 30 تیم برتر کشور برگزار شد که در انتها، جوایزی به دو تیم اول و دوم اعطا گردید.

ایسوس

رویداد گیمینگ بدون وجود استریمرها معنا ندارد. به همین سبب جمع کثیری از استریمرهای ایرانی با حضور در غرفه گیمینگ یک دورهمی دوستانه را با هم تجربه کرده و حسی ویژه به این رویداد بخشیدند. این همه ماجرای استریمرها نبود. در روز سوم استریمرها به طور نمادین در استیج در دو تیم با هم به رقابتی دوستانی پرداختند که این مسابقه جذاب با تشویق حاضرین مواجه شد.

بدون شک، سال 2019 برای جامعه گیمینگ کشور به بهترین شکل شروع شده و امیدواریم در این سال نیازهای گیمرهای ایرانی بیشتر دیده شود و مجموعه‌های شرکت‌کننده در این رویداد بزرگ در سال جاری بتوانند به این صنعت مهم جانی دوباره ببخشند و گیمینگ ایران در سطحی نوین مانند سایر ورزش‌ها بدرخشد.

سایر تصاویر غرفه Asus در نمایشگاه

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چ عجب توی ترهان همچین چیزای هم هست