مشخصات گوشی گلکسی M20

مشخصات گوشی گلکسی M20 سامسونگ آشکار شد

در فاصله کمتر از دو هفته تا معرفی رسمی، فهرستی تایید شده از مشخصات گوشی گلکسی M20 (با شماره مدل SM-M205F) به دست آمده است. برگ برنده‌ی این محصول سامسونگ را باید باتری بزرگ و دوربین خاص آن بدانیم.

به تازگی سامسونگ هند با انتشار تصاویر و اطلاعاتی از سری گلکسی ام، برخی از ویژگی‌های این گوشی ها را افشا کرده که می‌توان به وجود ناچ قطره‌ای روی نمایشگر آن‌ها اشاره کرد. اما اطلاعات جزئی‌تری هم درباره مشخصات گوشی گلکسی M20 به دست آمده است. گمان می‌رود تصاویر تبلیغاتی انتشار یافته نیز، متعلق به همین محصول باشند.

مشخصات گوشی گلکسی M20 سامسونگ

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و دوربین فوق عریض

مهم‌ترین جذبه‌ی گلکسی ام ۲۰ بدون شک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن خواهد بود. این دومین بار است که یکی از گوشی‌های کمپانی کره‌ای، چنین باتری عظیمی را در دل خود جای می‌دهد (اولی گلکسی A9 Pro بود). با این حال برای نخستین بار شاهد پشتیبانی یک گوشی مقرون به صرفه سامسونگ از فناوری شارژ سریع خواهیم بود. البته با توجه به ظرفیت بالای باتری دستگاه، غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. وجود درگاه USB-C نیز، دیگر ویژگی نوبرانه‌ای محسوب می‌شود که سامسونگ برای این محصول اقتصادی خود درنظر گرفته است.

مشخصات گوشی گلکسی M20

این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی LCD با وضوح 2340 در 1080 پیکسل است و حاشیه باریکی در بالا برای گنجاندن سنسورهای مجاورت و نور خواهد داشت. از دیگر مشخصات گوشی گلکسی M20 ، باید به دوربین دوگانه پشتی آن اشاره کنیم که متشکل از یک سنسور 13 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/1.9) و یک سنسور 5 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.2) خواهد بود. همچنین سامسونگ فاش کرده است که سنسور 5 مگاپیکسلی، برای ثبت تصاویر اولترا-واید به کار خواهد رفت. این می‌تواند دیگر برگ برنده‌ی دستگاه باشد؛ زیرا در هیچ گوشی دیگری با این محدوده قیمت، یک دوربین فوق عریض را نمی‌توان یافت.

پردازنده قدرتمند؛ اما محروم از اندروید پای

گلکسی ام 20 علاوه بر پشتیبانی از کارت microSD، دارای 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود؛ اما هنوز اطلاعات دقیقی درباره پردازنده، ظرفیت رم و رزولوشن دوربین سلفی آن در دست نیست. با این حال، سامسونگ در تبلیغات خود به یک پردازنده قدرتمند اشاره می‌کند و نتایج بنچمارک‌ها نیز حاکی از تجهیز دستگاه به تراشه اگزینوس 7885 و 3 گیگ رم هستند. این تراشه، دو هسته پردازشی با پرفورمنس بالا دارد و می‌تواند قدرت کافی برای عملکرد روان گوشی را تامین کند.

مشخصات گوشی گلکسی M20

دستگاه با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو عرضه می‌شود؛ اما احتمالا آپدیت به اندروید پای و حتی نسخه پس از آن نیز، در دستور کار سامسونگ قرار خواهد گرفت. در تصاویر تبلیغاتی می‌توان حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی دید؛ همچنین این‌طور به نظر می‌رسد که جنس بدنه‌ی آن، پلاستیکی است.

فروش گلکسی M20 منحصرا به صورت آنلاین، از تاریخ هشتم بهمن ماه در کشور هند آغاز خواهد شد و انتظار قیمتی حدود 200 دلار برای آن می‌رود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. قیمت توی هند
    ۱۲۰ دلار samsung m10 32gb
    153 دلار samsung m20 32gb
    ۸۹۹۹ £ پول هند m10 32gb
    10999 £ m20 32gb

  2. کسی نمی دونه زمان دقیق این گوشی کیه به ایران میرسه؟؟

  3. امیدواریم چراغ اعلان نوتیفیکیشن هم تعبیه کرده باشد !!!!!!!!!

  4. براوووو فوق‌العاده هستش!
    درود به این غول کره اى!!
    😉