گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس

گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند

دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10 & S10) با دریافت گواهی 3C در چین، یک قدم به رونمایی نزدیک‌تر شدند. کاربران از چه تاریخی قادر به خرید این تلفن های هوشمند خواهند بود؟

سامسونگ قصد دارد گوشی های سری Galaxy S10 را طی رویداد “Unpacked” در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) معرفی کند. مدیران امیدوارند با عرضه این محصولات، جایگاه خود در بازار کشور چین را بیش از پیش تثبیت کنند. در همین حال، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس گواهی 3C را در چین دریافت کرده‌اند که نشان می‌دهد در آینده‌ای نه‌چندان دور می‌توانیم شاهد عرضه پرچمداران جدید سامسونگ در بازار چین باشیم.

پیش از آنکه گوشی موبایلی در چین عرضه شود، باید گواهی‌های مختلف را از چندین آژانس و سازمان مختلف دریافت کند که China Compulsory Certificate یا به اختصار 3C، یکی از همین‌هاست. مطابق با اطلاعات موجود در دیتابیس 3C، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به زودی با شماره‌های مدل SM-G9730 و SM-G9750 در بازار چین عرضه می‌شوند.

گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس

سال گذشته، پرچمداران سامسونگ در تاریخ 25 فوریه رونمایی شدند و از 6 مارس با معرفی در چین، در بازار این کشور به فروش رسیدند. از آنجایی که امسال، این محصولات قرار است 5 روز زودتر معرفی شوند، می‌توان گفت از تاریخ 1 مارس (10 اسفند) شاهد عرضه این تلفن های هوشمند در چین خواهیم بود. ظاهرا شارژر EP-TA200 در جعبه محصولات کره‌ای‌ها قرار داده می‌شود؛ چیزی که پیش‌تر همراه با گلکسی نوت 9 و گوشی های سری گلکسی اس 9 نیز در اختیار کاربران قرار می‌گرفت.

بنا بر اطلاعات موجود، گلکسی S10 قرار است با صفحه نمایش 6.1 اینچی Infinity-O AMOLED و باتری 3100 میلی‌آمپر ساعتی به بازار عرضه شود؛ در حالی که گلکسی +S10 از نمایشگر 6.4 اینچی و باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی قدرت خواهد گرفت. این تلفن های هوشمند همچنین به تراشه اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9820، اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، دوربین سلفی درون صفحه‌ای (از نوع دوگانه در +S10) و دوربین سه گانه مجهز می‌شوند. انتظار می‌رود در رویداد سان فرانسیسکو شرکت سامسونگ، یک موبایل دیگر با نام احتمالی گلکسی اس 10 ای هم پیش روی علاقه‌مندان قرار گیرد. با این تفاسیر، حداقل سه گوشی در تاریخ 20 فوریه معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلطان بی چون و چرای دنیای موبایل

  2. من سونی فنم
    خداییش این گوشی که نشون دادن تو تصویر خیلی خوشگله و هرکسیو جذب میکنه…
    اگه شایعات درباره اس ۱۰ ایکس واقعیت داشته باشه،میشه کامل ترین گوشی سامسونگ تا الان و واقعا حریف میطلبه…

  3. فقط ایفون
    ایفون جدیدد کی میاد

  4. معرفی شه ببینیم چ گلی به سرمون میزنه

  5. اگه با قیمت 500/400دلار بفروشه میشه بخرن

    مگ ما دوس نداریم همچین گوشی خوشگل و

    باکیفت و به روز و عالی داشته باشیم

    S10 یه شاهکار در زمینه گوشی واقعا بی نظیره

    ی جا گفتم زیادی به S10می پردازید فک کردن ما از ای گوشی بدمون
    میاد نه آقاجون مام مث شما دوس داریم همچی گوشی داشته باشیم