10 دلیل برای اینکه هرم بزرگ جیزه مصر یک ماشین انرژی غول پیکر بوده است

هرم بزرگ جیزه در مصر یکی از شگفت انگیزترین سازه‌هایی است که تاکنون در زمین ساخته است. این هرم بزرگ با اینکه یک بنای تاریخی عظیم به حساب می‌آید؛ به دلیل تکنیک‌های مبهم در ساخت، حتی پس از صدها سال مطالعات باستان شناسی هنوز هم تمام رازهای ساخت‌ خود را فاش نکرده است.

محققان جریان اصلی معتقدند که این بنا به سفارش فرعون خوفو به عنوان مقبره در یک دوره 10 الی 20 ساله ساخته شد و کار آن در سال 2560 قبل از میلاد مسیح به پایان رسید. با این حال، برخلاف تلاش‌های زیادی که برای اثبات مقبره بودن این هرم بزرگ صورت گرفت؛ در این سال‌ها حتی یک مدرک باستان شناسی یافت نشده که به مقبره بودن هرم اشاره داشته باشد. پس اگر این هرم قرار نبوده یک مقبره باشد، هدف اصلی از ساخت آن چه بوده است؟

ما در این مقاله 10 دلیل آورده‌ایم که چرا هرم بزرگ جیزه می‌توانسته یک ماشین انرژی غول پیکر باشد

1- دبرای درک این مسئله که چگونه چنین چیزی امکان پذیر است، ابتدا باید نگاهی داشته باشیم به مصالحی که در ساخت هرم به کار گرفته شده است. مصالح ساختمانی که این بنا با آن ساخته شده است از خواص الکتریکی خاصی بهره می‌برند. دیرینه شناسان یافته‌اند که سنگ‌های گرانیت استفاده شده در راهروهای هرم کمی به رادیواکتیو آغشته هستند. این ویژگی به سنگ اجازه می‌دهد که هوا را الکتریستیه کند.

2- به دلایلی، سازندگان در سطوح داخلی هرم بزرگ از ماده معدنی دولومیت که رسانای برق است استفاده کرده‌اند. علاوه بر این، سنگ آهک تورا (از سنگ‌های معدن دوران مصر باستان) بخش‌های بیرونی هرم را پوشانده است که یک عایق الکتریکی کارآمد محسوب می‌شود.

هرم بزرگ جیزه

3- علاوه بر این‌ها، هرم بزرگ جیزه به صورت تصادفی در جایی که هم‌اکنون قرار دارد ساخته نشده است. همانند بسیاری از بناهای باستانی جهان، هرم بر روی یک منبع قدرتمند انرژی زیرزمینی قرار دارد.

4- زمین‌ شناسی فلات جیزه مصر، ما را متوجه وجود مقدار زیادی از نیروهای الکترومغناطیسی کره زمین در آن ناحیه می‌کند. در سطح زیرین هرم، نیروهای الکتریکی طبیعی در حال رفت و آمد هستند که با نام جریان‌های تلوریک یا جریان زمین شناخته می‌شوند. جریان‌ تلوریک یک جریان الکتریکی است که از زیرزمین یا از میان دریا عبور می‌کند. جریان‌های تلوریک به دلایل طبیعی و فعالیت‌های انسانی به وجود می‌آیند و این جریان‌ها الگوی پیچیده‌ای برای فعل و انفعال دارند.

5- با اینکه محققان جریان اصلی این ایده را قبول ندارند اما مدارکی وجود دارد که نشان می‌دهد مصریان دوران باستان هزاران سال قبل، از الکتریسیته استفاده می‌کرده‌اند. اگر به اتاق‌ها و راهروهای هرم بزرگ جیزه نگاهی داشته باشیم؛ هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این سازندگان قدیمی از مشعل یا آتش برای روشن کردن درون هرم استفاده کرده باشند. همچینین اثری از وجود لکه دوده و دود در راهروها دیده نمی‌شود.

6- در معابد مختلف مصری، مجسمه‌ها و نقاشی‌هایی وجود دارد که باستان شناسان، آن‌ها را چراغ‌های بزرگ تعبیر می‌کنند. گذشته از این، اگر نگاهی به باتری‌های باستانی بغداد (باتری اشکانی) مشهور داشته باشیم، متوجه می‌شویم که این دستگاه‌ها در هزاران سال قبل، واقعا الکتریسیته تولید می‌کرده‌اند.

هرم بزرگ جیزه

7- همان‌طور که قبل‌تر اشاره شد هیچ مدرکی وجود ندارد که به مقبره بودن هرم اشاره داشته باشد و این ایده توسط طراحی داخلی هرم پشتیبانی می‌شود.

8- هرم بزرگ جیزه از تمامی مقبره‌های کشف شده در مصر باستان متفاوت است. درون هرم از نظر طراحی، سرد به حساب می‌آید. هیچ دکوراسیونی ندارد؛ مصالح ساختمانی متفاوتی در ساخت‌اش استفاده شده و حتی یک مومیایی داخل آن کشف نشده است.

9- آخرین تحقیقات علمی اثبات کرده‌اند که هرم بزرگ جیزه  انرژی الکترومغناطیسی را متمرکز می‌کند. این کشف هرآنچه که در مورد هرم می‌دانستیم را تغییر داد. این اطلاعات جدید توسط یک تیم تحقیق آلمانی و روسی بدست آمده است که ثابت کرده‌اند هرم بزرگ جیزه انرژی الکترومغناطیسی را در اتاق‌هایش متمرکز می‌کند.

10- هرم همچنین در سطح زیرین و در بخش‌های پایین، انرژی الکترومغناطیسی را در خود جمع می‌کند. محققان به این مسئله علاقه نشان دادند که هرم بزرگ جیزه در مقابل موج‌های الکترومغناطیسی متناسب یا به عبارت دیگر، طول رزونانسی چگونه واکنش نشان می‌دهد.

حالا، چرا یک «مقبره» باید انرژی الکترومغناطیسی را جمع آوری و متمرکز کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی بعید به نظر میرسه که حدود پنج هزار سال پیش علمی فراتر از علم امروز بشر بوده باشه قطعاً در ساخت هرم از موجوداتی غیر از انسان کمک گرفته شده در قران داریم که جنیان برای حضرت سلیمان قصری عظیم بر روی آب بنا کردند این یعنی که علمشون از انسان بالاتر هست شاید هم در ساخت هرم جیزه از این موجودات کمک گرفته شده

  2. این همه علمو از کجا اوردن اون موقع

    • اون دوره واقعا دوره ای بوده که قدرتایه ماورایی وجود داشته و خیلی ادعا شده که با قدرت های ماورای طبیعی ارتباط داشتن که با این اثباتا قشنگ معلومه ارتباط داشتن که هیچ با هم دربندم رفتن!