گلکسی ای 90

اطلاعات جدیدی از مشخصات گوشی گلکسی ای 90 مشخص شد

اطلاعات جدیدی درباره مشخصات و قابلیت‌های گوشی گلکسی ای 90 مشخص شد. در این بخش قصد داریم به معرفی و بررسی برخی از مشخصات Galaxy A90 بپردازیم.

فاصله بین گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار سامسونگ زیاد است و گوشی هوشمند گلکسی ای 90 می‌تواند این شکاف را کمتر کند. به لطف کاربرانی که در SamMobile حضور دارند، جزئیات بیشتری از اسمارت فون جدید سامسونگ منتشر شده است.

اطلاعاتی درباره گوشی گلکسی ای 90

اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند که شماره مدل SM-A905F با 128 گیگابایت حافظه داخلی تست شده است. همچنین این اسمارت فون از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی پشتیبانی می‌کند و با یک پردازنده نامشخص در کنار 8 گیگابایت رم، همانند گوشی Galaxy A9 مدل 2018 معرفی خواهد شد.

به نظر می‌رسد گوشی گلکسی ای 90 از آخرین صفحه نمایش سامسونگ با حسگر اثر انگشت درون نمایشگر برخوردار باشد، اما در حال حاضر مشخص نیست که صفحه نمایش دستگاه به کدام یک از دو پنل Infinity-V یا Infinity-O مجهز خواهد بود.

این گوشی هوشمند جدید سامسونگ با تنوع رنگ مشکی، طلایی و نقره‌ای در کنار دوربین سه گانه یا چهارگانه عقب معرفی خواهد شد، مگر آن که سامسونگ بخواهد تغییرات بزرگی انجام دهد که البته بعید به نظر می‌رسد. گوشی سامسونگ گلکسی ای 90 در سه ماهه دوم سال جاری میلادی و در کنار گلکسی ای 50 و گلکسی ای 70 به فروش خواهد رسید؛ هر دو مدل دارای حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. امسال سامسونگ خلاقیتهایی در گوشیهایش بکار برده ولی متاسفانه سایز 4.7 اینچ سری ای را چرا تولید نمی کند که مشتری خاص خودش را دارد ..

  2. یه پا پرچمداره این لعنتی

  3. اصلا شمارش اعداد رو بلد نیست فک کنم