طراحی سونی اکسپریا XZ4

طراحی سونی اکسپریا XZ4 در لباسی از قاب Olixar به نمایش درآمد

اخیرا سرنخ‌هایی از طراحی سونی اکسپریا XZ4 با انتشار تصاویری از قاب و محافظ نمایشگر آن به دست آمده بود. حالا عکس‌های بیشتری از قاب محافظ این پرچمدار منتشر شده است که سایز بزرگ نمایشگر و تجهیز آن به دوربین سه‌گانه را تایید می‌کنند.

این تصاویر که روی خروجی وب‌سایت MobileFun قرار گرفته‌اند، پرچمدار آینده سونی را درون قاب‌های ساخت شرکت Olixar نشان می‌دهند. می‌توان دید که شایعات مطرح شده درباره نمایشگر کشیده دستگاه و نسبت تصویر 21:9 آن، صحت داشته است. همچنین حسگر اثر انگشت گوشی، در لبه کناری و بین دکمه‌های کنترل صدا و پاور دیده می‌شود. دیگر مولفه طراحی سونی اکسپریا XZ4 که در این تصاویر پیداست، وجود دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی در پنل پشتی است؛ فلش LED هم که در بالای ماژول دوربین قرار دارد.

این قاب‌ها که برخی حالت چرمی دارند و برخی دیگر، محافظ‌های انعطاف‌پذیر سیلیکونی هستند؛ با قیمتی بین 5 تا 15 دلار به فروش خواهند رسید. شرکت Olixar در بعضی از آن‌ها یک پایه نگهدارنده هم تعبیه کرده است. البته پیش‌تر قابی را از جنس فیبرکربن نیز برای این گوشی دیده بودیم.

طراحی سونی اکسپریا XZ4

انتظار می‌رود سونی در خلال کنگره جهانی موبایل (اسفند ماه) از اکسپریا ایکس زد 4 رونمایی کند. آنچه که تاکنون درباره این محصول می‌دانیم، برخورداری از بدنه باریک، تراشه اسنپدراگون 855 و نبود جک 3.5 میلی‍متری هدفون در آن است.

طراحی سونی اکسپریا XZ4

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این لامصب چرا هنوز اینقدر حاشیه داره