فروشگاه موبایل سامسونگ در مجتمع پایتخت تهران افتتاح شد

جدیدترین فروشگاه موبایل سامسونگ روز سه‌شنبه ۲۵ دی در مجتمع پایتخت افتتاح شد. در مراسمی که با حضور مدیران ارشد شرکت سامسونگ، خبرنگاران و جمعی از علاقه‌مندان برگزار می‌شد، فروشگاه موبایل سامسونگ در طبقه همکف مجتمع پایتخت تهران بطور رسمی آغاز به کار کرد.

در این فروشگاه دستگاه‌های موبایل، تبلت و لوازم جانبی‌ سامسونگ عرضه می‌شود. با توجه به فضای مناسب و طراحی انجام شده مراجعه‌کنندگان می‌توانند از نزدیک با تازه‌ترین فناوری‌های سامسونگ آشنا شوند.

مجتمع پایتخت بزرگترین مرکز خرید تجهیزات رایانه‌ای، لپ‌تاپ، موبایل وسایر کالاهای دیجیتال در ایران به شمار می‌رود که به دلیل موقعیت مکانی مناسب مورد توجه بسیاری از خریداران لوازم فناوری قرار گرفته است. این مجتمع پیش از این به طور رسمی میزبان ستاره‌های کهکشان سامسونگ (گوشی‌های موبایل، ابزارهای پوشیدنی، لوازم جانبی و…) بوده است.

طراحی خاص فروشگاه جدید سامسونگ در مجتمع کامپیوتر پایتخت، این اجازه را به کاربر می‌دهد که با ویژگی‌های منحصربه‌فرد پرچمداران این برند از نزدیک آشنا شود. بخش‌های عکاسی، اسلوموشن، صندلی واقعیت مجازی و… از قسمت‌های جالب این فروشگاه است.

مجتمع پایتخت همچنین به عنوان  مرکز اصلی خرید لوازم الکترونیکی و همراه در مناطق شمالی و مرکزی تهران شناخته می‎شود و اکنون با حضور سامسونگ در این مرکز، امکان دسترسی علاقه‏مندان به مجموعه‏ای متنوع‏تر از پیشرفته‏ترین لوازم همراه فراهم شده است.

نسل جدید فروشگاه‌های سامسونگ با تکیه بر طراحی نوآورانه خود با هدف ایجاد تجربه‌ای جذاب از فناوری ساخته شده‌اند. پیش از این و در آبان ماه امسال، سامسونگ پیشرفته‌ترین فروشگاه موبایل خود را در بلوار اندرزگو تهران افتتاح کرد. فروشگاه اندرزگو علاوه بر اینکه سومین فروشگاه مدرن سامسونگ در جهان محسوب می‌شود، پیشرفته‌ترین نمونه از نسل جدید فروشگاه‌های این شرکت در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا هم به حساب می‌آید.

سامسونگ در طول فعالیت چندین ساله خود در ایران همواره سعی داشته تا حضوری سازنده و بدون توقف را در تمامی شرایط داشته باشد. ادامه مسیر افتتاح فروشگاه‌های جدید سامسونگ همچون فروشگاه موبایل پایتخت از جمله این موارد است که فعالیت مداوم و مستمر این شرکت در تمامی شرایط بازار را نشان می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. کاش واقعاً سامسونگِ فروشنده باشه، نه فروشندۀ سامسونگ!

  2. خوش به حالشون
    حالا ما چی کارکنیم

  3. ایووول براوووو درود و تبریک به هواداران سامسونگ!!!
    🙂
    😉

  4. خیلی قشنگه..مبارک باشه