سامسونگ گلکسی S10 پلاس

سامسونگ گلکسی S10 پلاس با تراشه اسنپدراگون 855 رویت شد

سامسونگ گلکسی S10 پلاس با تراشه اسنپدراگون 855 در وب‌سایت گیک بنچ رویت شد. پرچمدار آینده کره‌ای‌ها قرار است با تراشه 7 نانومتری و قدرتمند اسنپدراگون 855 روانه بازار شود.

کمی بیشتر از یک ماه با معرفی موبایل های سه گانه سامسونگ از خانواده Galaxy S10 فاصله داریم و این تلفن های هوشمند قرار است با طراحی کاملا جدید در اختیار کاربران قرار بگیرند. در همین حال، گلکسی اس 10 پلاس با شماره مدل SM-G975U و تراشه اسنپدراگون 855 در بنچمارک Geekbench مشاهده شده است تا پیش از معرفی رسمی، برخی از اطلاعات این گوشی در اختیار ما قرار گیرد.

پرچمدار سامسونگ با 6 گیگابایت رم موفق شده است امتیازهای 3413 و 10256 را به ترتیب در تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای دریافت کند که این امتیاز در مقایسه نسل قبلی، بسیار بیشتر است. به علاوه، موبایل سامسونگ با SD855 می‌تواند هواوی و تراشه 7 نانومتری کایرین 980 را هم مغلوب خود کند. هرچند، باید اشاره کنیم که این امتیازها با دستگاهی کسب شده که هنوز کار توسعه سیستم نرم افزاری آن به پایان نرسیده است؛ در این صورت، احتمال خطا در نتایج بالا خواهد رفت.

مورد جالب دیگر، استفاده از نسخه 6 گیگابایتی این تلفن هوشمند است. این در حالی‌ست که شایعات قبلی از تجهیز دستگاه به 8 یا 10 گیگابایت حافظه رم خبر داشتند. به هر صورت، قضاوت در مورد این بنچمارک کمی دشوار است و برای روشن شدن توانایی پردازشی گلکسی اس 10 پلاس، شاید چاره‌ای جز انتظار تا معرفی این گوشی نداشته باشیم.

بنچمارک سامسونگ گلکسی S10 پلاس

سامسونگ گلکسی S10 پلاس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. امید وارم حضور پر قدرتی داشته باشه