گوشی شیائومی می میکس 3

بررسی ویدیویی گوشی شیائومی می میکس 3

امشب در یک بررسی جذاب می‌خواهیم نگاهی ویدیویی به گوشی شیائومی می میکس 3 داشته باشیم؛ اگر تمایل دارید با مشخصات، قابلیت‌ها و امکانات Xiaomi Mi Mix 3 آشنا شوید، همراه گجت نیوز باشید.

شیائومی همواره یکی از شرکت‌هایی بوده است که با کاهش حاشیه‌های صفحه و ارائه ایده‌های تازه، تلاش می‌کند محصولاتی متفاوت را در مقابل کاربران قرار دهد. گوشی Mi Mix با بهره‌گیری از نمایشگری که از سه طرف بدون حاشیه بود، این راه را آغاز کرد و بعد از گذشت مدتی طولانی، حالا Mi Mix 3 با سلفی اسلایدی به بازار عرضه شده است.

نخستین چیزی که در طراحی این تلفن هوشمند توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، نمایشگر بدون حاشیه می میکس ۳ و عدم وجود دوربین سلفی در حاشیه بالایی یا پایینی صفحه است. در حقیقت، شیائومی نیز همانند بسیاری از سازندگان چینی دیگر، از ماژولی مکانیکی استفاده کرده و به کاربران اجازه می‌دهد تا دوربین سلفی را به صورت دستی آماده کار کنند. در حقیقت، سازندگان با این طراحی موفق شده‌اند تا حاشیه بخش بالایی را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

گوشی شیائومی می میکس 3 از اولین پرچمداران بازار با 10 گیگابایت رم بوده و با تراشه اسنپدراگون 845، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 3200 میلی‌آمپری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. برای ثبت تصاویر نیز دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین دوگانه 24 + 2 مگاپیکسلی در بخش جلویی، در خدمت کاربران خواهد بود.

در ادامه از شما دعوت به تماشای این بخش از گجت تی وی می‌کنیم.

نگاهی ویدیویی به گوشی شیائومی می میکس 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*