سیستم شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ

اطلاعات جدیدی درباره سیستم شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) همانند دیگر پرچمداران سری S سال‌های اخیر به فناوری شارژ سریع مجهز می‌شود. اما میزان تفاوت سیستم شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ نسبت به قبل چقدر خواهد بود؟

انتظار می‌رود همانند اپل، که به مناسبت فرا رسیدن دهمین سالگرد معرفی اولین آیفون یک گوشی منحصربه‌فرد و متفاوت (آیفون ایکس) معرفی کرد، سامسونگ نیز به مناسبت دهمین سالگرد عرضه اولین گوشی سری S، محصولی استثنایی رونمایی کند. به همین دلیل پیش‌بینی شده در مقایسه با مدل‌های پیشین، سامسونگ گلکسی اس 10 به مراتب متفاوت‌تر باشد. اما به نظر می‌رسد سیستم شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ جزو قسمت‌هایی نیست که قرار است دستخوش تغییر قرار بگیرند.

توان خروجی سیستم شارژ سریع گلکسی S10

این در حالی است که اخبار پیشین، به بهبود سرعت سیستم شارژ سریع گلکسی S10 اشاره داشتند. دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به تازگی در وب سایت 3C Certificate چین، مجهز به همان سیستم شارژ سریعی که از زمان گلکسی نوت 4 در پرچمداران سامسونگ به کار می‌رود، رویت شده‌اند. پس فناوری کوئیک شارژ گلکسی S10 سامسونگ نیز دارای خروجی 9 ولتی / 1.67 آمپری خواهد بود. این میزان در زمان شارژ عادی 5 ولت /  2 آمپر است.

سیستم شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ

با توجه به رونمایی محصولات خانواده Galaxy S10 تا کمتر از دو ماه دیگر و از طرفی صدور تاییدیه 3C Certificate برای این گوشی ها، بعید می‌دانیم سامسونگ فرصتی برای تغییر و بهبود سیستم شارژ سریع گلکسی S10 داشته باشد. پس در جعبه گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 لایت همان شارژی وجود خواهد داشت که سامسونگ از سال‌ها قبل همراه پرچمدارانش به صورت پیش‌فرض عرضه می‌کند.

از نظر سرعت شارژ صفر تا صد باتری، فناوری شارژ سریع به کار رفته در گوشی های سامسونگ تفاوت چندانی با بهترین‌های بازار ندارد، اما در زمان مقایسه سرعت شارژ صفر تا پنجاه درصد باتری، راهکار شارژ سریع گلکسی S10 سامسونگ و پرچمداران پیشین این شرکت ضعف خود را نشان می‌دهد. امروز باتری برترین پرچمداران بازار را می‌توان طی سی دقیقه از صفر تا پنجاه درصد شارژ کرد، اما سامسونگ ویژگی مشابهی را در محصولات سری S و Note به کاربران ارائه نمی‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه