اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10

اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 با محافظ های نمایشگر کار نمی‌کند!

Armadillotek می‌گوید اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) با محافظ های نمایشگر به درستی کار نمی‌کند. در این صورت، آیا کاربران باید قید استفاده از محافظ‌های صفحه را بزنند؟

بعد از 5 سال استفاده از حسگرهای اثر انگشت معمول، سامسونگ با معرفی نسل جدید پرچمداران خود قصد دارد اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای اولتراسونیک را جایگزین کند. هرچند مطابق با گزارشی جدید، این فناوری آنقدرها هم که تصور می‌کنید بی‌عیب نیست و یک مشکل جدی دارد: اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 10 با محافظ‌های صفحه نمایش سازگاری نخواهد داشت.

به منظور اطمینان از ارائه به‌موقع لوازم جانبی، هم‌اکنون “Armadillotek” کار توسعه قاب‌های محافظ برای گلکسی S10 و +S10 را آغاز کرده است تا از نخستین شرکت‌هایی باشد که کاورهای مخصوص پرچمداران کره‌ای‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هرچند، ظاهرا این تیم مشهور در مراحل کار متوجه یک مشکل ناخوشایند شده‌اند. مدیران می‌گویند در آزمایش‌های اختصاصی خود که در آنها از نسخه واقعی گلکسی اس 10 استفاده شده است، متوجه شدند که اسکنر زیر صفحه گلکسی S10 با محافظ‌های نمایشگر به درستی کار نمی‌کند. به همین جهت، کاورهای سری “Vanguard” این شرکت که پیش‌تر همراه با محافظ صفحه ارائه می‌شد، برای گلکسی اس 10 فاقد این محافظ خواهد بود.

شاید اغلب مردم از شنیدن این خبر چندان ناراحت نشوند، ولی داستان برای افرادی که می‌خواهند از موبایل خود به صورت کامل محافظت کنند، کمی متفاوت خواهد بود. در همین حال، افرادی که مایل به خرید نسخه ارزان‌تر یعنی گلکسی S10E هستند، می‌توانند مطمئن باشند که محافظ صفحه تاثیری بر روی عملکرد اسکنر اثر انگشت موبایل آنها نخواهد داشت زیرا این حسگر قرار است در بخش کناری دستگاه تعبیه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. از این حرفا ریاد میزنن هنوز تا یه ماه مونده به معرفیش از کجا معلوم درسته اگه اینطور باشه خب همه گوشی های که تا الان از اثرانگشت درون صفحه ای استفاده کردن باید این مشکل را داشته باشن فقط نمیدونم چرا اسمی از اونا نیست؟ چقدر این رسانه ها سعی میکنن اسم سامسونگ را بد کنن دیگه تابلو نکنین بابا 😆😆😆

  2. خوب مگه کرم دارن وقتی مشکل داره تولید میکنن نباید اثر انگشت بیارن داخل صحفه محافظ میندازی یکم زخیم تر میشه طبیعی هست امیدوارم مشگل رو حل کنن نه زیاد استقبال میشه فروش هم‌میاد پایین

  3. باید صفحه ش انقدر قوی باشه ک خط و خش نیفته روش

  4. چه مسخره قاب مهمه رو همچین گوشی بعد کار نمیکنه خورد زمین شکست کی می خواد جواب بده امیدوارم حل بشه

  5. ینی چی ؟ محافظ صفحه واجب تره یا حسگر توی صفحه؟؟

  6. بخش کناریو سونی زد ول کرده بعد باز اومد سمتش سامسونگم الان اومد