عکس گلکسی اس 10 پلاس

انتشار عکس گلکسی اس 10 پلاس در دنیای واقعی با دوربین سلفی دوگانه

عکس گلکسی اس 10 پلاس (+Samsung Galaxy S10) در دنیای واقعی، وجود دوربین سلفی دوگانه را تایید می‌کند. این گوشی همچنین قرار است با اسکنر زیر صفحه و نمایشگر کشیده به دست کاربران برسد.

سامسونگ می‌خواهد رویداد “Unpacked” خود را در تاریخ 20 فوریه (1 اسفند) در سان فرانسیسکو برگزار کند و ما حدس می‌زنیم که حداقل سه تلفن هوشمند جدید پیش روی ما قرار گیرد. گلکسی S10 پلاس یکی از همین گوشی هاست که گفته می‌شود با نمایشگر Infinity-O و دوربین سلفی دوگانه تولید خواهد شد. اگرچه ما هنوز یک ماه با معرفی این اسمارت فون فاصله داریم، ولی اخیرا عکس گلکسی اس 10 پلاس در فضای مجازی پخش شده و می‌تواند مهر تاییدی بر شایعات قبلی باشد. ظاهرا این دوربین‌ها قرار است در گوشه سمت راست صفحه تعبیه شوند تا حاشیه بخش بالایی حتی از گلکسی اس 9 هم باریک‌تر باشد.

عکس گلکسی اس 10 پلاس

تصویر منتشرشده که ظاهرا در یک اتوبوس ثبت شده، گوشی +Galaxy S10 را به همراه قاب تاشو نشان می‌دهد. ما حدس می‌زنیم این عکس در “Suwon” گرفته شده باشد؛ جایی که اکثر کارخانه‌های مهم سامسونگ در آن قرار دارند. دستگاه هم‌چنان در کاور پیش‌تولید خود است تا بتوان تا آخرین لحظه، طراحی آن را مخفی نگه داشت.

گفته می‌شود علی‌رغم اندازه یکسان با گلکسی نوت 9، وزن گلکسی اس 10 پلاس پایین‌تر خواهد بود. بریدگی صفحه برای دوربین‌های سلفی، آنقدرها هم که تصور کنید بزرگ نیست. سامسونگ همچنین از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در این تلفن هوشمند استفاده کرده است؛ اگر این تکنولوژی ها را کنار بگذارید، واقعا تفاوت چندانی میان دستگاه پیش رو و نسل قبلی وجود ندارد. سامسونگ با تعبیه دوربین سلفی در بخش راستی صفحه، رویکردی کاملا متفاوت از گلکسی A8s و آنر V20 را در پیش گرفته است. این یعنی تمام آیکون‌های نوار وظیفه، کمی به سمت چپ منتقل خواهند شد. با این حال، در این بخش فضای کافی وجود دارد و احتمالا مشکلی در نمایش اعلان‌های متعدد در کنار یکدیگر نخواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خوشگله ولی بدون محافظ صفحه دوم نمیاره