شیائومی می میکس 3

آیا شیائومی در MWC 2019 با یک گوشی 5G حضور می‌یابد؟

تاریخ برگزاری کنفرانس شیائومی در MWC 2019 مشخص شد. به گفته‌ی یک مقام رسمی، کمپانی چینی روز پنجم اسفند (24 فوریه) را برای مراسم درنظر گرفته و این در حالی است که گمانه‌زنی‌ها، از معرفی نسخه 5G گوشی می میکس ۳ در این رویداد حکایت دارند.

شیائومی در اواخر سال 2018، گوشی کشویی Mi Mix 3 را با تجهیز به تراشه اسنپدراگون 845 در کشور چین عرضه کرد. در همان مقطع، سران کمپانی وعده دادند که نسخه 5G گوشی را نیز در سه ماهه نخست سال 2019 روانه بازارهای اروپایی خواهند کرد و حضور شیائومی در MWC 2019 ، می‌تواند بهترین فرصت برای وفای به این عهد باشد.

شیائومی در MWC 2019

این کمپانی کنفرانس خبری خود را یک روز پیش از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل در بارسلونا برگزار خواهد کرد. اگرچه در دعوتنامه این مراسم، هیچ اشاره‌ای به نسخه 5G می میکس 3 نشده است؛ اما همگان چشم‌انتظار چنین محصولی هستند. دیگر نکته قابل ذکر در مورد نسل جدید گوشی شیائومی، تجهیز آن‌ به مودم X50 کوالکام است که سبب می‌شود سرعت دستگاه، به گیگابیت بر ثانیه برسد.

اما شیائومی در MWC 2019 تنها نخواهد بود و انتظار می‌رود تولیدکنندگان دیگر نیز، بارسلونا را محلی مناسب برای معرفی نخستین گوشی 5G خود بدانند. از طرفی خبر می‌رسد که کمپانی اوپو، قصد دارد یک ماژول دوربین جدید را با زوم 10x در کنگره جهانی موبایل به نمایش بگذارد.