کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن در نمایشگاه خودرو دیترویت رونمایی شد

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن (Infiniti QX Inspiration) در نمایشگاه دیترویت 2019 رونمایی شد. در ادامه مشخصات و امکانات این خودرو تمام الکتریکی را بررسی می‌کنیم.

شرکت ژاپنی اینفینیتی که زیر مجموعه شرکت نیسان محسوب می‌شود مدتی است که خودروهای الکتریکی الهام‌بخشی را طراحی می‌کند. یکی از این خودروهای الکتریکی کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن است که در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو الکتریکی مفهومی آشنا می‌شویم.

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن

مشخصات کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن 

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن در ردیف خودروهای شاسی بلند میان‌سایز قرار می‌گیرد. شرکت اینفینیتی با رونمایی از این خودرو پیش‌نمایشی از خودرو تمام الکتریکی خود را به نمایش گذاشت. کابین این خودرو طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارد و ظاهر کیو ایکس اینسپریشن بسیار برجسته و شیک است. شرکت اینفینیتی مدعی است این خودرو از لحاظ عملکرد از محدوده حرکتی سطح بالایی برخوردار خواهد بود. مدیر شرکت اینفینیتی در خصوص این محصول جدید عنوان کرد:

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن پیش‌نمایشی از نسل جدید خودرو الکتریکی این شرکت محسوب می‌شود که بر اساس معماری جدید، طرح الکتریکی و الهام گرفتن از DNA ژاپنی طراحی شده است. این خودروی شاسی بلند از پرفورمنس بالا، برد مناسب و آلایندگی بسیار کم برخوردار است.

کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن

مهندسان شرکت اینفینیتی برای ساخت این خودرو از فنون سنتی و توانایی هنرمندانه خود استفاده کرده‌اند و حساسیت خاص ژاپنی‌ها در متریال آن به خوبی حس می‌شود. پلتفرم ویژه خودرو این امکان را فراهم کرده است تا طراحان کاکپیتی به شکل سالن طراحی کنند که این سبک طراحی نیز از اوموتناشی الهام گرفته است. اوموتناشی سبک خاصی از مهمان‌نوازی ژاپنی‌ها است.

تصاویر کانسپت اینفینیتی QX اینسپریشن 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ماشینا قیافه فضایی گرفتن جدیدا

  2. ماشین ها هم دارن مثل بقیه صنعت های پیشرفت میکنه البته بجز منطقه ما

  3. واو چ لاستیک های بزرگی