سامسونگ گلکسی F

تاییدیه سامسونگ گلکسی F توسط CMIIT صادر شد

تاییدیه سامسونگ گلکسی F توسط CMIIT به تازگی صادر شده است. این موضوع نشان می‌دهد گوشی منعطف سامسونگ گلکسی اف (Samsung Galaxy Fold) در آخرین مراحل اداری و قانونی پیش از رونمایی رسمی قرار دارد.

انتظار می‌رود سامسونگ در روز بیستم فوریه (اول اسفند)، از اولین گوشی منعطف خود رونمایی کند. ظاهر شدن سامسونگ گلکسی F در وب سایت CMIIT (وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین)، تایید مجددی بر این خبر است. این اتفاق همچنین نشان می‌دهد بازارهای چین جزو نخستین مقصدهایی هستند که سامسونگ گلکسی اف در آن‌ها عرضه خواهد شد.

شماره مدل اصلی سامسونگ گلکسی F برابر SM-F9000 است. بسته به بازار هدف گوشی، در انتهای این شماره مدل ممکن است یکی از عبارت‌های “U” ،”F” یا “A” قرار بگیرد که به ترتیب به قاره اروپا، آمریکا و آسیا اشاره دارد.

تاییدیه سامسونگ گلکسی F در CMIIT

سامسونگ گلکسی F

به جز شماره مدل گوشی، در اسناد مربوط به گوشی سامسونگ گلکسی F در وب سایت CMIIT اطلاعات مفید دیگری درباره این گوشی وجود ندارد. اما بر اساس اخبار پیشین می‌توان درباره مشخصات فنی نخستین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ صحبت کرد.

گلکسی اف دارای 512 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد. تنها یک میلیون دستگاه از این گوشی ساخته شده و به قیمت حدود هزار و هشتصد دلار به فروش خواهد رسید. ظرفیت باتری گوشی 6 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و اندازه نمایشگر آن در حالت باز و بسته بودن به ترتیب 7.3 اینچ و 4.58 اینچ است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. همینهههه پرچم سامسونگ بالاس

  2. فک کنم زشت ترسن گوشی این کمپانی بود باشه تا به امروز

  3. تولدت مبارک برترین منعطف جهان