لکسوس RC F 2020

لکسوس RC F 2020 در نمایشگاه دیترویت معرفی شد

لکسوس RC F 2020 به همراه نسخه سفارشی تراک ادیشن در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی شد. محصول جدید لکسوس نسبت به مدل‌های قبلی از طراحی ظاهری و مشخصات فنی جدیدی بهره می‌برد.

شرکت ژاپنی لکسوس محصول جدید خود را در نمایشگاه خودرو دیترویت 2019 معرفی کرد. خودرو لکسوس RC F 2020 به همراه نسخه سفارشی تراک ادیشن در حالی به نمایش عموم گذاشته شد که نسبت به مدل‌های پیشین از وزن کمتر، ظاهر جذاب‌تر و قدرت بیشتری بهره می‌برد. در ادامه، مشخصات و امکانات این خودرو را بررسی می‌کنیم.

لکسوس RC F 2020

مشخصات لکسوس RC F 2020

در نگاه اول به خودرو لکسوس RC F 2020 با ویژگی‌هایی چون چراغ‌های جلوی بازنگری شده با دی لایت‌های یکپارچه، جلوپنجره‌ی اصلاح شده با لبه‌ی پایینی بازشونده، سپر عقب و چراغ‌های عقب جدید مواجه خواهیم بود که این خودرو را بیش از پیش جذاب کرده است. شرکت لکسوس علاوه بر تمرکز بر بخش‌های ظاهری به بخش فنی نیز توجه‌ ویژه‌ای داشته است. از تغییرات بخش‌های فنی این خودرو می‌توان به سیستم تعلیق بازنگری شده به همراه بوش‌های سفت‌تر، شفت‌های جدید در عقب، کمپرسور کولر کوچک‌تر و برخی قطعات آلومینیومی اشاره کرد که همه این تغییرات باعث شده وزن خودرو به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.

لکسوس RC F 2020

لکسوس RC F 2020 به موتور 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 472 اسب بخار و گشتاور 536 نیوتن‌متر به همراه گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز است. البته موتور این خودرو به دلیل مسیر ورود سوخت بازنگری شده و نقطه شروع پایین‌تر دور موتور نسبت به مدل‌های پیشین حدود 5 اسب بخار قدرت و 8 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری به همراه دارد. همچنین محصول جدید لکسوس از امکانات جدیدی چون لانچ کنترل الکترونیکی و لاستیک‌های میشلین پایلوت اسپورت 4S بهره می‌برد.

لکسوس RC F 2020

نسخه تراک ادیشن

شرکت لکسوس در نمایشگاه خودرو دیترویت علاوه بر رونمایی از لکسوس RC F 2020، نسخه سفارشی تراک ادیشن را نیز معرفی کرده است. این خودرو تولید محدوده بوده و با راهنمایی‌های تیم‌های مسابقه‌ای ایمسا و سوپر GT ارتقا پیدا کرده است. شرکت لکسوس در این مدل از اسپلیتر جلوی فیبر کربنی و بال عقب ثابت استفاده می‌کند که به همین دلیل اسپویلر فعال از این خودرو حذف شده، درگ کاهش پیدا کرده و داون فورس را حدود 26.3 کیلوگرم ارتقا داده است. شرکت لکسوس برای کم کردن وزن این خودرو در بخش‌های سقف، کاپوت، سپر و بخش پشتی صندلی‌های عقب از فیبر کربن استفاده کرده است.

لکسوس RC F 2020

شرکت لکسوس در خودرو RC F 2020 به کاهش وزن توجه ویژه‌ای داشته و با استفاده از مافلر و خروجی‌های اگزوز تیتانیومی استاندارد وزن محصول جدید خود را نسبت به نسخه‌های پیشین حدود 80 کیلوگرم کاهش داده است. طراحان از ترمزهای سرامیک کربنی برمبو برای توقف این خودرو چابک استفاده کرده‌اند. مدل تراک ادیشن این خودرو از همان موتور 8 سیلندر نسخه استاندارد بهره می‌برد که به کمک لانچ کنترل می‌تواند ظرف 3.96 ثانیه از سرعت صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برسد.

مشتریان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های انحصاری این شرکت چون اولترا وایت و نبولا گری خریداری کنند. نسخه تراک ادیشن به رینگ‌های 19 اینچی فورج‌کاری شده‌ BBS و کابین چرم قرمز با صندلی‌های آلکانترا و تریم کربن روی درها و داشبورد به فروش می‌رسد. شرکت لکسوس تولید این خودروها را از سه ماهه دوم سال 2019 شروع می‌کند.

تصاویر لکسوس RC F 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سفیدش خیلی شیکه

  2. ادم خوشش میاد فقط نگاش کنه