هزینه تعمیرات

کدام خودروها در جهان بیشترین میزان اطمینان و کمترین هزینه تعمیرات را دارند؟

خریداران هنگام خرید خودرو به عواملی چون ایمنی، هزینه تعمیرات و کیفیت آن‌ها توجه ویژه‌ای دارند تا بتوانند مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند. در این مقاله با خودروهایی آشنا می‌شویم که مالکانشان بیش‌تر از 15 سال از آن‌ها استفاده می‌کنند.

بسیاری از مشتریان به خودروهای ایمن و مطمئن علاقه دارند تا هنگام استفاده از آن‌ها دچار مشکل نشوند و هزینه تعمیرات و نگهداری کمتری به همراه داشته باشند. کارشناسان معتقدند انتخاب خودروهایی که میزان اطمینان آن‌ها زیاد باشد یا هزینه نگهداری و تعمیرات کمتری داشته باشند کار دشواری است، اما یکی از سایت‌های تحلیلی در حوزه خودرو در این زمینه فعالیت‌های ویژه‌ای را انجام داده است. این محققان اطلاعات مالکان بیش‌ از 750 هزار خودرو که مدل آن‌ها به سال 1981 تا 2003 تعلق دارد را بررسی کرده و از مالکانشان پرسیده‌اند که چند سال از آن‌ها استفاده می‌کنند.

در ادامه با خودروهایی که بیشتر از 15 سال عمر می‌کنند آشنا می‌شوید. تصاویری که برای هر خودرو انتخاب شده است به مدل‌های جدید آن‌ها تعلق دارد و اطلاعات آن‌ها به خودروهای مدل 2003 و قدیمی‌تر مرتبط است.

معرفی 15 خودرو با اطمینان بیشتر و کمترین هزینه تعمیرات

15. تویوتا آوالون (Toyota Avalon)

هزینه تعمیرات

بر اساس بررسی‌های انجام شده حدود 10.8 درصد از مالکان خودرو تویوتا آوالون، وسیله نقلیه خود را بیش از 15 سال در اختیار دارند و از آن استفاده می‌کنند که این میزان حدود 1.4 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است. گفتی است برخی از کارشناسان خودرو تویوتا آوالون را نسخه لوکس و پریمیوم تویوتا کمری می‌دانند.

14. تویوتا 4 رانر (Toyota 4Runner)

هزینه تعمیرات

حدود 11.2 درصد از مالکان خودرو تویوتا 4 رانر، خودرو خود را بیش از 15 سال نگهداری می‌کنند که حدود 1.5 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

13. آکورا MDX

هزینه تعمیرات

آکورا MDX به عنوان یک شاسی بلند لوکس ژاپنی محسوب می‌شود و حدود 11.4 درصد از مالکان این خودرو آن را بیش از 15 سال نگهداری می‌کنند که حدود 1.5 برابر بیشتر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان است.

12. تویوتا کمری (Toyota Camry)

هزینه تعمیرات

امروزه با وجود شاسی بلندها و کراس اوورها، از سدان‌ها استقبال کمتری می‌شود، اما 11.5 درصد از مالکان تویوتا کمری خودرو خود را بیش از 15 سال نگهداری می‌کنند که حدود 1.5 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

11. تویوتا راو Toyota RAV4) 4)

هزینه تعمیرات

12.1 درصد از مالکان تویوتا راو 4 خودرو خود را بیش از 15 سال حفظ می‌کنند که حدود 1.6 برابر بیشتر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان است.

10. سوبارو فارستر (Subaru Forester)

هزینه تعمیرات

12.1 درصد از مالکان خودرو سوبارو فارستر همانند تویوتا راو 4 خودرو خود را بیش از 15 سال نگهداری می‌کنند که از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان حدود 1.6 برابر بیشتر است.

9. هوندا سی ار وی (Honda CR-V)

هزینه تعمیرات

هوندا CR-V جزو محبوب‌ترین محصولات شرکت هوندا شناخته می‌شود. 12.4 درصد از مالکان این خودرو بیش از 15 سال وسیله نقلیه خود را حفظ می‌کنند که حدود 1.6 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

8. هوندا اودیسه (Honda Odyssey)

هزینه تعمیرات

مینی ون هوندا اودیسه وسیله نقلیه محبوب خانواده‌ها است. به همین دلیل  12.6 درصد از مالکان آن بیش از 15 سال از وسیله نقلیه خود استفاده می‌کنند که حدود 1.8 برابر از متوسط نگهداری مالکان بیشتر است.

7. تویوتا تاکوما (Toyota Tacoma)

هزینه تعمیرات

شرکت تویوتا به دلیل محصولات باکیفیت خود سهم زیادی در این لیست دارد. یکی دیگر از محصولات این غول خودروسازی ژاپنی تویوتا تاکوما است. 13.4 درصد از مالکان این خودرو بیش از 15 سال وسیله نقلیه خود را حفظ می‌کنند که حدود 1.8 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

6. تویوتا سکویا (Toyota Sequoia)

هزینه تعمیرات

این شاسی بلند بزرگ‌سایز ژاپنی برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی محسوب می‌شود. 13.4 درصد از مالکان تویوتا سکویا بیش از 15 سال وسیله نقلیه خود را حفظ می‌کنند که حدود 1.8 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

5. تویوتا توندرا (Toyota Tundra)

هزینه تعمیرات

تویوتا توندرا جزو پیکاپ‌های محبوب شرکت تویوتا محسوب می‌شود. 14.1 درصد از مالکان این خودرو بیش از 15 سال وسیله نقلیه خود را حفظ می‌کنند که حدود 1.9 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

4. هوندا پایلوت (Honda Pilot)

هزینه تعمیرات

15.3 درصد از مالکان هوندا پایلوت خودرو خود را بیش از 15 سال حفظ می‌کنند که حدود 2 برابر بیشتر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان است.

3. تویوتا سیه نا (Toyota Sienna)

هزینه تعمیرات

تویوتا سیه نا جزو ون‌های محبوب شرکت تویوتا محسوب می‌شود که 16.1 درصد از مالکان این خودرو بیش از 15 سال وسیله نقلیه خود را حفظ می‌کنند. این میزان حدود 2.2 برابر بیشتر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان است.

2. تویوتا پریوس (Toyota Prius)

هزینه تعمیرات

16.2 درصد از مالکان تویوتا پریوس خودروی خود را بیش از 15 سال حفظ می‌کنند که حدود 2.2 برابر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان بیشتر است.

1.‌ تویوتا هایلندر (Toyota Highlander)

هزینه تعمیرات

باز هم یک محصول دیگر از شرکت تویوتا در صدر این لیست قرار گرفت. بدون شک کیفیت بی‌نظیر محصولات این شرکت ژاپنی خریداران را راضی نگه‌ داشته تا 18.5 درصد از خریداران تویوتا هایلندر، آن را بیش از 15 سال نگه دارند که این میزان حدود 2.5 برابر بیشتر از متوسط نگهداری خودرو توسط مالکان است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. اگر داخل ایران هم تحقیق میکردن حتما پیکان، پراید و پژو هم در این لیست میدیدیم چون به ناچار چندین سال نگهداری میشن!

  2. پرایدو تو لیست ندیدم و تیبا

  3. کاش همه اینا فقط خواب بود

  4. معلومه دیگ خودروهای ایرانی از همه لحاظ اولن

  5. همش توییتا بود و هیوندا

  6. ماشالله ژاپنی ها